Selasa, Januari 29, 2013


Siapa yang tak kenal dengan Si Mahfuz Bean ni. Dia bukan sahaja terkenal dengan komen - komen yang menunjukkan kebodohan diri dia je.

Malah dia jugak sering menampilkan sikap kurang cerdik dia tu dengan buat kerja - kerja bangang. Orang tau la dia tak lulus SRP. Tapi jangan la tunjuk sangat.

Ini tidak. Nak jugak dia tayang pada orang lain yang dia tu bodoh nak mampos. Bagi komen pun macam haram dalam laman twitter. Lagi nak suruh orang 'Berbudi Bahasa' ke?

Jangan harap la!!! Kalau dah pemimpin macam ini punya buruk perangai, apatah lagi anak - anak buah dibawah tu. Lagi la buruk perangainya.

Yang herannya, pengikut lagi cerdik dari pemimpin tu pun boleh diperbodoh - bodohkan dek Si Mahfuz Bean ni yek? Apa la malang sungguh nasib diorang.

Lain kali, nak cari pemimpin, cari la yang cerdik sikit. Yang ada ilmu pengetahuan. Yang boleh bagi kita tunjuk ajar. Setakat pemimpin tukang angkat beg kat airport ni, suruh dia duduk rumah je la. Jangan menyusahkan orang!!!

Contoh tarbiyah PAS. Contoh yang tidak baik untuk anak anak muda PAS. Maka jangan hairan bila ada anak muda yang sanggup maki hamun pemimpin dalam Facebook, Twitter dan komen komen dalam Malaysiakini.  
Ini kerana mereka meneladani "budi bicara' Ahli Parlimen mereka yang di atas. Cukup memalukan PAS ada seorang Ahli Parlimen yang standard percakapannya sebegini rupa. Sudah hilang cerdik pandai dalam PAS? - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. maafkan dia. dia sekolah takat tu jer so mcm tu lahh hehehe

    BalasPadam
  2. MEMANG MAHFUZ NI SEMENJAK KECIL LAGI TAK BERAPA CERDIK.....MUNGKIN MASA KECIK DULU DIA KENA DEMAM PANAS YG KRONIK YANG MENYEBABKAN DIA TERTARIK URAT MATA DAN URAT OTAK MAKA JADILAH DIA MANUSIA BEBAL LAKSANA LEMBU,,,ALANGKAH MALANG NYA ANAK-ANAK DAN BINI YANG MEMPUNYAI SUAMI DAN AYAH SETOLOL DAN SEBODOH MAHFUZ BEANS.......ULASAN LANGSUNG TAK BERADAB DAN TAK MENGAMBARKAN KEMATANGAN SEORANG INSAN TUA YANG SEMUA RERAMBUT BERUBAN...DASAR BODOH MACAM BUDAK-BUDAK.

    BalasPadam
  3. BODO::::::::::::::::::mahputttttttttttttbodolllllllllllllllll,sendiri tarak ilmu nak pimpin negara,,,,,,,,,,,,,,,nauzubillah,

    BalasPadam
  4. Terbukti dia seorg yg amat bodow..makin tua makin bodow...kesian

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping