Ahad, Januari 27, 2013


Hek eleh!!! Apa la yang diorang ni nak heran sangat dengan puak - puak DApigs ni ek. Diorang ni memang tak reti buat kerja. Setakat pandai bercakap boleh la.

Nak suruh diorang jaga kebajikan rakyat? Tok sah harap la!!! Sedangkan dah memerintah satu Negeri pun tak masih lagi diorang GAGAL nak buat benda tu.

Jadi, tak payah cakap la diorang ni nak memperjuangkan rakyat kononnya. Tu semua wayang diorang belaka. Depan rakyat memang la diorang cakap macam tu.

Kalau dibelakang, jangan kata kebajikan rakyat yang diorang mampu nak jaga. Harta benda rakyat pulak yang diorang jadikan korban.

Tengok apa yang berlaku kat Kampung Buah Pala tu cukup la. Habis semua harta rakyat dirobohkannya. Tak de tinggal satu pun belas kasihan.

Jadi, tak payah la nak kata yang diorang ni tak reti nak pikul amanah. Sebut pasal itu pun diorang tak faham. Cari dalam kamus, diorang akan kata tak de perkataan tu. Kalau suruh diorang pikul biawak macam Si Tokong tu boleh la!!!
BEKAS ahli DAP, Tan Tuan Huat (tengah) diapit Yap Kon MIn (kiri) dan Tan Chee Cheong mengadakan sidang akhbar berkenaan Exco DAP Selangor Ronnie Liew di Taman Petaling, Petaling Jaya, semalam.


Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Telok Datok, Philip Tan daripada DAP hari ini dibidas kerana gagal menjalankan tugas serta tanggungjawabnya menjaga kebajikan rakyat di kawasan berkenaan.

Bekas pemimpin DAP, Yap Kon Min mendakwa, kegagalan dilihat menerusi tindakan Philip yang dikatakan tidak mengagihkan bantuan buku latihan sekolah kepada pelajar yang layak di kawasan DUN berkenaan meskipun telah mendapat bantuan tersebut daripada kerajaan negeri sebelum ini.

Tegasnya, sebagai ADUN, beliau sepatutnya mengedarkan bantuan yang dikhususkan untuk membantu pelajar sekolah rendah dan menengah yang kurang berkemampuan. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping