Selasa, Januari 15, 2013


Halamak ai!!! Tepuk dahi kita dibuatnya. Apa la kebengap sangat puak - puak Pakatan Pembangkang ni ye. Nak pulak Si Hadi Awang, Presiden Parti Angguk Saja tu.

Diorang yang tunduk dan sujud pada desakkan puak - puak DAPigs, tapi UMNO jugak yang diorang salahkan. Apa punya cibai la perangai macam ni?

Kononnya, bagi Hadi Awang, isu berkaitan dengan kalimah Allah ni bukan salah PAS tapi semua tu salah UMNO sebab mempolitikkan isu tersebut.

Pulak dah!!! Dah UMNO pulak yang dituduh mempolitikkan isu tu pulak. Yang diorang siap bincang dalam Lajnah Politik PAS tu menda kejadahnya?

Yang diorang bincang dalam mesyuarat Majlis Tertinggi Pakatan tu apa kejadahnya? Bukan ke diorang jugak yang bawak isu tu dalam Politik?

Desakkan untuk menggunakan kalimah Allah dalam Alkitab berbahasa Melayu ni dibangkitkan semula oleh puak - puak DAPigs, bukannya UMNO.

DAPigs yang paksa PAS tunduk dan sujud pada kaki diorang agar bersetuju dengan desakan yang dibuat oleh Si Guan Eng Biawak tu, bukannya UMNO.

Jadi, yang Si Hadi Awang nak salahkan UMNO ni pasal apa? Pasal dia dah terperangkap dalam jerat dia sendiri? Sebab ada video yang tunjuk dia menyokong desakan DAPigs?

Yang dia takut sangat dengan video pengakuan dia menyokong kalimah Allah tu digunakan oleh golongan bukan Islam kenapa? Video tu kan besi.

Nampak sangat la yang Presiden PAS ni memang dah terjerat leher dia sendiri. Dah nampak sangat yang pendirian PAS nak memperjuangkan Islam tu terumbang ambing.

Jadi, nak lepaskan diri punya pasal, terpaksa la dia buat cara yang paling bangsat macam ni. Terpaksa la dia salahkan orang lain diatas keGAGALan dan keLEMAHan diri dia. Tak ke cibai perangai macam tu? Nak jadi pejuang Islam konon, Ciet!!! Pigidah!!!


Ps: Kalau tak nak jadi Kambing, buat la perangai macam manusia!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Boleh ke PAS jadi kambing hitam atau kambing putih atau hijau?

    Yg pastinya Hadi Besi dulu2 kata PAS lebih baik atau cerdik (sikit) dari anjing.

    Skrg betul2 jadi anjing menyalak utk DAP.

    BalasPadam
  2. Inilah dia patung berhala MELAYU......bodoh,bangang,bacol,bongok,bakok,tak ada otak,pak turut,tak sedar diri......saya berani kerana kamu bukan nabi...bukan tuhan tapi hanya pencacai Parti Ajaran Sesat.....saya rasa si babo Hadi Awang tak perlu ke masjid lagi...lebih baik jadi paderi kerana bible pun ada kalimah Allah........awak baca bible kerana kamu sudah murtad........padan muka......lain kali pakai otak....tahukah kamu berdosa bermusuh sesama islam.....sembahyang beribu tahun pun tak dapat pahala kalau kita munafik...

    BalasPadam
  3. Inilah dia Boneka islam tak sedar diri......pejuang islam yang Murtad....dari ustaz jadi paderi Hadi Awang....pejuang bible yang berkalimah Allah.....renong renonglah wahai umat islam PAS....sia sia kamu memperjuangkan Islam...senangnya ketua kamu hilang pedoman kerana tak tahan dengan godaan iblis.....

    BalasPadam
  4. Pejuang islam tuk kepentingan diri sendiri...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping