Berita Pahang

Jumaat, Januari 25, 2013


Tindakan yang diambil terhadap Si Kaki Fitnah tu membuktikan bahawa buday fitnah ni memang segar mekar dikalangan Pakatan Pembangkang.

Nak pulak bagi pemimpin Parti Kecohkan Rakyat tu. Diorang tu memang suka sangat buat cerita yang bukan - bukan ni. Tujuannya nak menipu rakyat, bukannya ada tujuan lain.

Sebelum ni, Kak Ijat dah ambik tindakan sebab Si Rafizi Jambu tu kaitkan dia dengan skandal NFC. Sekarang, giliran Datuk Zahid Hamidi pulak.

Tapi apa nak heran ye tak. Dah memang tabiat diorang ni suka sangat cari pasal yang bukan - bukan. Mengkala nak suruh diorang ni membantu rakyat, jangan harap la!!! 

Mati hidup semula pun diorang takkan mampu nak buat. Dah bagi amanah pun diorang tak buat, inikan pulak kalau bagi tanggungjawab yang lebih besar. Setakat menipu rakyat tu, tau la diorang buat. Memang itu je la kerja diorang pun!!!
KUALA LUMPUR – Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi pada Jumaat memfailkan saman fitnah terhadap Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Mohd Rafizi Ramli berhubung satu artikel di dalam laman blog.
Ahmad Zahid memfailkan writ saman tersebut menerusi Tetuan Majid Krishna Menon & Lee di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini.
Mengikut pernyataan tuntutan, Dr Ahmad Zahid mendakwa Mohd Rafizi (defendan) menerbitkan artikel fitnah itu di laman blog miliknya iaitu RafiziRamli dotcom.
Ahmad Zahid mendakwa artikel itu adalah tidak benar, palsu dan ditulis dengan niat jahat bagi memberi gambaran negatif berkenaan diri dan pekerjaannya untuk dibaca orang awam. - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping