Berita Pahang

Rabu, Januari 30, 2013


Alahai... kesiannya la puak - puak Haramkah ni ye. Penat - penat diorang buat kerja bersengkang mata, akhirnya kantoi jugak dibuatnya.

Apa yang lebih memalukan ialah usaha diorang ni nak menyembunyikan kerja - kerja murtad yang dibuat oleh puak - puak Evangalist DAPigs.

Tak ke itu satu yang tersangat memalukan? Katanya diorang ni pejuang - pejuang yang nak menegakkan Islam. Ini pejuang menda kejadahnya?

Sepatutnya, kalau betul diorang nak jadi pejuang, diorang perlu membantah perbuatan yang berlaku dan mendesak pihak berkenaan ambik tindakan.

Ini tidak. Diorang pulak yang cuba nak memadamkan perkara sebenar dengan teknik fotografi. Diorang pulak yang nak jadi pembela. Pejuang apa macam tu?

Klik Imej Untuk Besarkan
Dah nampak sangat la yang puak - puak Parti Angguk Saja ni sebenarnya dah benar - benar tersepit dalam permainan diorang sendiri. Kot ye pun nak sangat berkuasa, jangan la memalukan Islam!!! Asyik menipu macam ni, apa kejadahnya!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. dah jenis bodow dari pemimpin sampai le pengarang dalam harakah tuh..x habis2 bodownye

    BalasPadam
  2. Kalau awak berani sangat.

    Jumpa PM cakap siapa bunuh Altantuya?

    Mengapa membiarkan Taib Mahmud di Sarawak menjual tanah di Sarawak kepada negara asing dibiarkan?

    Mengapa PM Najib sokong tindakan Taib Mahmud sebagai pembelot negeri dan negara?

    Jawab Semut Hitam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping