Khamis, Januari 10, 2013


Nampak gayanya, makin sakit la otak Si Ketua Penipu tu nak menjawab pasal isu Himpunan Shamshidar kali ni. Nak harapkan anak buah, semuanya tak boleh pakai.

Kalau awal tadi, Semut siarkan artikel berkaitan dengan cubaan Si Tipah Koyak yang nak mempertahankan bontot Si Ketua Penipu tu dengan dakwaan yang bukan - bukan.

Kata dia, Himpunan 12 Januari ni tak de kaitan dengan Shamshidar sebab skandal Si Ketua Penipu tu tak de pun dikaitkan dengan mana - mana kes tertangguh.

Walhal, pihak mahkamah sendiri dah maklumkan mengenai pembelaan Si Nallakaruppan dalam kes saman RM 100juta yang terpaksa dihadapinya.

Jadi, mahu atau tidak, Si Ketua Penipu tu terpaksa mencari taktik lain demi menegakkan 'Anu'nya yang dah bengkok. Kalau nak tayang pada orang, dia dah tebal muka.

Itu pasal la dia buat Himpunan 12 Januari tu selain meneruskan kesinambungan Bershit 3.0 kerana kurang mendapat sambutan sejak akhir - akhir ni.

Tapi, apa nak heran ye tak. Si Ketua Penipu tu memang ghairah nak merampas Putrajaya. Jadi, dia memang sanggup lakukan apa sahaja termasuk mempergunakan orang lain. Lagi pun dia juga yang kata nak rampas Putrajaya 'At All Cost'!!!
12 Januari ini merupakan tarikh penting bagi Pakatan Rakyat di mana mereka akan mengadakan Himpunan Kebangkitan Rakyat iaitu kesinambungan dan kemuncak usaha terdesak mereka untuk menghuru-harakan Malaysia menjelang pilihanraya ke-13.  
Memandangkan beberapa himpunan tajaan mereka akhir-akhir ini menunjukkan kemesorotan yang ketara dari jumlah peserta, maka himpunan ini diharap mampu menyemarakkan kembali semangat penyokong mereka yang semakin malap.     

Namun, pada hari yang sama, kedengaran satu lagi perhimpunan yang juga dianjurkan oleh pembangkang.   
Himpunan ini dinamakan Himpunan Shamsidar, iaitu isteri kepada Azmin Ali yang juga merupakan watak utama dalam Kes Liwat 1 Anwar Ibrahim.   
Beliau didakwa menjadi kekasih gelap Anwar, di mana hubungan mereka juga disyaki telah menghasilkan seorang anak luar nikah.   
Apa yang membuatkan kita mengucap panjang, ternganga terkejut dan menggeleng-gelengkan kepala kehairanan ialah hubungan tersebut dikatakan berlaku atas restu Azmin.  

Semua kisah ini terakam kemas dalam dokuman perbicaraan serta masih terus menjadi bahan perbincangan politik semasa.    
Selama itu juga, tiada sebarang usaha bersungguh-sungguh dari mana-mana pihak untuk membersihkan nama Shamsidar. Namanya terus membusuk, sama busuk dengan nama Anwar dan juga Azmin. 

Kemuncaknya ialah kenyataan akhbar oleh Nallakaruppan iaitu bekas sahabat Anwar merangkap bapa ayam kepada Shamsidar, yang bertajuk “Nallakaruppan tuduh Anwar biseksual”.  - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping