Selasa, Januari 29, 2013


Korang nak heran ke kalau ayat macam tu keluar dari mulut pemimpin puak - puak Parti Angguk Saja tu? Tak payah la. Benda tu dah jadi norma buat diorang.

Hakikatnya, puak - puak Parti Angguk Saja tu tak ambik 'port' pun dalam isu yang remeh temeh macam tu. Bagi diorang ada isu yang lagi besar.

Isunya ialah untuk menumbangkan Kerajaan Islam sedia ada. Itu lebih penting. Yang lain diorang takkan layan der. Buat macam tak ada je.

Bagi PAS, isu yang mereka perlu tangai ialah isu yang berkaitan dengan POLITIK semata - mata. Isu yang tak ada kepentingan POLITIK, semuanya diorang tak layan.

Termasuk la isu kalimah Allah. Sebab tu masih ada segelintir dari kalangan pemimpin diorang tu yang bersikap acuh tak acuh dengan isu tersebut.

Tambah memalukan ialah apabila ada jugak pemimpin parti tu yang bersetuju dengan puak - puak DAPigs dan PKR untuk membenarkan kalimah tu digunakan dalam Alkitab.

Itu bab kalimah Allah. Bab tanggungjawab umat Islam terhadap ibadah kepada Allah pun diorang boleh pandang remeh, inikan pulak isu pasal Ustaz Nasha ni.

Sebelum ni, diorang jugak yang menghalang pengikut - pengikut diorang yang nak pergi naik Haji. Kononnya sebab Pilihan Raya Umum nak dibuat dalam musim tersebut.

Penyudahnya, ahli - ahli yang dah dapat 'seru' berputih mata bila tengok orang lain semua dah selesai tanggungjawab terhadap agama. Yang diorang, hidup - hidup kena tipu.

Yang menipu pulak bukan orang lain. Pemimpin diorang jugak yang menipu. Tak ke naya namanya tu? Jadi, tak payah la kita nak pelik pasal isu Ustaz Nasha ni. PAS bukan ambik peduli sangat pun!!!
KUALA LUMPUR: PAS Pusat mengambil sikap tidak mahu memikirkan tentang masa depan bekas timbalannya Nasharudin Mat Isa yang dilihat bertindak di luar batasan dan terbaru menyertai rombongan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak ke Gaza baru-baru ini.


Selain itu menurut Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub, Nasharudin yang juga Ahli Parlimen Bachok tidak lagi memberi perhatian dan komitmen kepada gerakan parti.

"Kita dah tak mahu fikir pasal dia (Nasharudin), dia nak buat apa pun terpulanglah kepada dia. Kita tak mahu ambil pusing apa yang dia nak buat.

"Dia dah tiada komitmen kepada parti...kita tiada masa nak fikir pasal dia, kita kini mahu tumpu kepada pilihan raya umum akan datang," katanya kepada Antarapos.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping