Rabu, Januari 23, 2013


Huh!!! Memang padan dengan muka Si Tokong Biawak tu. Memang patut sangat dia tu kena tenyeh dengan sesiapa pun dalam Malaysia ni.

Jenis orang yang tak reti nak menghormati hak orang lain ni, bukan setakat perlu ditenyeh. Dia jugak wajib dipijak depan orang ramai. Baru dia sedar diri sikit.

Cubaan puak - puak Pencacai Pakatan tu nak kaitkan MCA dalam kemelut isu kalimah Allah ni nampak gayanya tak kesampaian sebab MC menentang desakan DAPigs tu.

Biar pun SH agak kurang berminat dengan Si Soi Lek ni. Tapi sekurang - kurangnya beliau mempunyai kredibiiti tersendiri yang tak mampu ditandingi oleh orang lain.

Bukan setakat Si Tokong Biawak tu saja yang tak dapat nak menandingi dia. Malah Si ketua Penipu tu pun sama. Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu patut malu dengan Si Soi Lek ni.

Mana tidaknya. Si Chua Soi Lek ni pernah kantoi beraksi panas dengan Chinadoll. Tapi dia tak pulak menyembunyikan perkara tersebut. 

Dia tampil dengan berani mengakui apa yang dia buat. Dan dia jugak mempunyai sifat tanggungjawab sehingga sanggup melepaskan semua jawatan yang disandang.

Berbeza dengan Si Ketua Penipu tu. Nama je Melayu Isla, pakai tasbih keliling tengkuk, tapi tak berani nak bertanggungjawab. Tak berani nak ambik tindakan.

Walhal dah terang - terang dah nampak orang yang muncul dalam video seks sebelum ni ialah dia. Tapi dia menafikannya dengan alasan yang bukan - bukan.

Tambah buruk, dia sikit pun tak ambik tindakan terhadap pihak yang mendedahkan perkara tersebut. Bukan ke itu menunjukkan yang dia tak bertanggungjawab?

Sekarang, berbalik kepada isu yang dibangkitkan oleh Si Tokong Biawak tu. Memang betul apa yang Si Soi Lek ni cakap. Isu tu tak sepatutnya dibangkitkan oleh DAPigs.

Tinggal lagi, sebab memang sah DAPigs nak jadikan isu agama tu sebagai alat dalam propaganda Politik, jadi tak heran la diorang sanggup buat apa saja. Kalau dah dasar Bangsat tu, Bangsat la jugak puak - puak DAPigs ni!!!
KUALA LUMPUR - MCA menyifatkan tindakan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang menimbulkan semula isu kalimah ALLAH dengan menuntut kerajaan membenarkan kalimah tersebut dalam kitab Bible versi bahasa Melayu sebagai berbahaya.


Presidennya, Datuk Seri Chua Soi Lek berkata, tindakan Guan Eng tersebut jelas sebagai 'batu api' dan mungkin menyebabkan rakyat berbilang kaum negara ini bergaduh jika perkara ini tidak terkawal.

“Dalam keadaan dan suasana yang tegang, beliau (Guan Eng) harap boleh menang. Isu ini jelas buktikan DAP memperalat kalimah ALLAH demi kepentingan politik.

“Perkara seperti ini tidak sepatutnya berlaku, kerana rakyat berbilang kaum dan setiap kaum perlu hormati sensitiviti masing-masing,” katanya dalam sidang media selepas mesyuarat pemimpin parti itu di Ibu Pejabat MCA, semalam. - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping