Rabu, Januari 23, 2013


Halahai!!! Tak sangka pulak. Ingatkan Si Mahfuz Bean ni bersih sangat orangnya. Tak de skandal. Rupanya ada jugak. Dah kantoi pulak tu.

Si Jambu yang beria - ia dipertahankan oleh Si Mahfuz Bean tu sebelum ni rupanya seorang penyeleweng. Orang dah bagi amanah, dia tak tau nak jaga.

Tapi tak heran la. Itu memang sifat tipikal puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang memang tak reti nak jaga tanggungjawab masing - masing.

Tengok macam pemimpin diorang tu pun cukup la. Mana ada diorang jalankan tanggungjawab yang dah diberikan oleh rakyat kepada mereka.

Yang diorang tau dok menipu rakyat je kerjanya. Dah dipilih jadi wakil rakyat, satu kerja pun diorang tak buat sampaikan ada rakyat yang tak kenal siapa diorang.

Kalau nak kata diorang sibuk menghadirkan diri ke sidang Parlimen, tak jugak. Sebab ada jugak dikalangan mereka yang memang suka memonteng. 

Tu pasal la ada blogger pro Pakatan yang melabelkan diorang ni sebagai YB B**I. Hah! Yang tu bukan SH saja buat cerita ek. Memang betul ada blogger Pakatan yang cakap macam tu.

Jadi, memang tak heran la kalau Si Jambu Mahfuz Bean ni pun lebih kurang sama jugak dengan pemimpin - pemimpin dia. Tu pasal la dia masuk PKR. Kalau masuk PAS, memang hamPAS la jawabnya!!!
KUALA LUMPUR - Bank Islam Malaysia Berhad hari ini membuat laporan polis kedua terhadap ketua pakar ekonominya yang digantung tugas, Azrul Azwar Ahmad Tajudin kerana mendapat dan membocorkan dokumen sulit bank.
Azrul Azwar menjadi perhatian baru-baru ekoran pandangannya bahawa Pakatan Rakyat (PR) ada kemungkinan menang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
Bank Islam dalam satu kenyataan berkata, laporan polis yang pertama dibuat di Balai Polis Dang Wangi Jumaat lepas.
"Dalam proses siasatan kami tentang pelanggaran peraturan, bank mengesan bukti pelanggaran lain yang mewajarkan kami membuat laporan polis pada Jumaat.  
"Penggantungan tugas adalah akibat tindakan Azrul melanggar dasar dalaman bank, dengan butirannya telah disampaikan kepada beliau dalam surat tunjuk sebab, yang diserahkan kepadanya pada 17 Januari dan selepas siasatan selanjutnya, bank membuat laporan polis yang kedua hari ini," kata kenyataan itu dipetik Bernama hari ini. - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping