Isnin, Januari 14, 2013


Wah!!! Dah tentu - tentu Si Nurul Izzah tu tengah kembang kempis hidung dia kan. Maklum la, orang dah dapat 'Jaga Bontot' la katakan. Siapa yang tak bangga beb.

Mungkin isu ini dianggap dah lapuk, tapi isu ini tetap juga memberikan impak negatif buat puak - puak Pakatan Pembangkang tu secara tidak lansung.

Disebabkan isu ini la mereka bertelagah sesama mereka sendiri. Disebabkan isu ni la jugak Himpunan Shamshidar tu diadakan baru - baru ni.

Sebab kita semua pun dah sedia maklum bahawa himpunan tu dibuat hanya untuk memadamkan isu - isu seperti kontroversi yang dibuat oleh mereka sendiri.

Dan diantaranya skadal yang hendak dialihkan oleh puak - puak Pakatan tu ialah yang berkaitan dengan Kebebasan beragama dikalangan orang Melayu Islam ni. 

Kontroversi tu jelas memberikan tamparan yang hebat buat Anak Kesayangan Si Ketua Penipu tu sehingga dia terpaksa disejuk bekukan oleh PKR sendiri.

Disebabkan kontroversi itu jugak lah yang membangkitkan rasa kurang senang DYMM Sultan Selangor yang jelas terkejut dengan kenyataan Si Nurul Izzah tu.

Tatkala isu tu hangat diperkatakan, maka muncul la seorang Wira dari kalangan Pakatan Pembangkang tu untuk mempertahankan Si Nurul Izzah tu.

Tapi, dah tentu - tentu Si Nurul Izzah tu sendiri tak menyangka bahawa orang yang nak mempertahankan dia tu hanya seorang Doktor cabuk.
Ahli Parlimen Kuala Selangor dari Pas, Dr Dzulkefly Ahmad bersedia menghadap Sultan Selangor bagi menjelaskan isu sebenar berhubung kontroversi berkaitan kenyataan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar, Sabtu lalu.
"Saya yakin mereka tidak berlaku adil. Ini disebabkan memutarbelitkan maklumat. Tidak munasabah Nurul Izzah ajak orang keluar agama.
"Saya yakin Sultan tidak mendapat kenyataan Nurul Izzah sebenar, saya bersedia menghadap Sultan bagi memberi informasi yang sebenarnya," katanya kepada media di lobi parlimen, hari ini.
Heh! Gamaknya, siapa la yang bagi maklumat salah kepada Sultan Selangor tu ye? Adakah Si Doktor Cabuk tu nak tuduh penasihat - penasihat Sultan tu?

Adakah dia nak kata yang tuanku dah tersalah pilih penasihat sehingga mereka didakwa memberikan gambaran kepada baginda mengenai kontroversi tersebut?

Dan, adakah Doktor Cabuk tu nak kata yang pemimpin - pemimpin lain dalam Pakatan tak de telur nak mengadap DYMM Tuanku Sultan sendiri?

Persoalannya sekarang, kenapa tak Si Nurul Izzah tu sendiri pergi mengadap Sultan Selangor bagi menjelaskan perkara tersebut? Kenapa nak kena suruh orang lain?

Itu pun dia tak mampu nak buat sendiri? Pun dia masih nak harapkan orang lain? Patut la masalah rakyat pun dia tak mampu nak jaga. Kalau gitu la gayanya, baik dia berenti je jadi pemimpin!!! Duduk rumah, jaga suami lagi bagus. Ada jugak faedahnya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping