Selasa, Januari 01, 2013


Apa pasal pulak Si Ketua Penipu tu nak ketar lutut? Dia bukannya ada kena mengena pun dengan pendedahan VCD lucah Speaker Perak tu.

Jadi, kenapa pulak dia yang nak takut? Dia risau ke orang terus mendesak dia supaya buat laporan Polis yang sama terhadap video seks dia sebelum ini?

Sehingga kini, orang masih tertanya - tanya. Kenapa dia tak ambik tindakan terhadap orang yang mendedahkan video seks tersebut?

Kenapa dia tak saman pihak yang mula - mula mengeluarkan video tu kepada orang awam? Kenapa dia masih lagi mendiamkan diri?

Itu semua jelas menunjukkan yang dia takut dengan Kebenaran. Dia takut lebih banyak lagi skandal dia didedahkan jika dia mengambil tindakan tersebut.

Itu macam punya orang pun masih lagi nak diberikan kepercayaan untuk jadi Perdana Menteri Malaysia ke? Jangan harap la!!! Orang yang ada masalah moral macam tu tak layak nak jadi pemimpin pun. Buat malukan orang je!!!
Siasatan berhubung cakera padat video (VCD) yang didakwa memaparkan Speaker Dun, Datuk R Ganesan bersama seorang wanita dalam aksi mengaibkan hampir selesai.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, polis telah memanggil 11 saksi dan merakam percakapan mereka untuk membantu siasatan kes berkenaan.

Menurutnya, VCD berkenaan telah dihantar ke Unit Forensik  Polis Diraja Malaysia (PDRM), Cheras dan kini sedang menunggu laporan.

“Kita tunggulah hasil laporan dari forensik dan kita akan dedahkan kemudian mengikut prosedur siasatan,” katanya.

Beliau berkata, setelah menerima laporan, kertas siasatan akan dimajukan kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan selanjutnya.

Chang Keong berkata, siasatan akan dibuat mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping