Selasa, Januari 29, 2013


Fuh!!! Hebat beb. Zuhud sungguh calon puak - puak Pakatan Pembangkang ni ye sampai dia ada rumah yang berharga R 5juta.

Kalau dulu, calon tu la yang dok dijulang dek puak - puak Pakatan tu. Sekarang, nampak gayanya dia dah jadi duri dalam daging.

Makin hari makin banyak pulak masalah yang dia bawak dalam parti. Macam - macam hal pulak dah yang timbul. Hari tu, akar umbi PAS sendiri tak nak kat dia.

Kalau dulu, dia sibuk dok siasat kes orang. Sekarang, dia pulak yang perlu disiasat. Mungkin itulah khifarah Allah ke atas manusia yang tak tau bersyukur kot.

Korang bayang la. Kalau seorang Pengarah macam dia pun boleh ada rumah berharga RM5juta, tak heran la kalau bekas Menteri tu ada rumah berharga RM 7juta. Yang tu diorang tak nak siasat pulak!!!
Pemuda Pas Larut desak Pas Pusat pertimbangkan untuk gugurkan pencalonan Dato Fauzi sebagai Ahli Parlimen Larut. 
Ketuanya menantu Presiden Pas Hadi Awang, Mohd Akmal Kamaruddin difahamkan berkata sudah sampai masa Pas perlu memikirkan kepentingan parti dan imej Parti sendiri. 
Mereka juga mempertikaikan bagaimana seorang yang hanya berjawatan seorang Pengarah mampu memperolehi rumah mewah sebegini besar. 
 
Sebelum ini beberapa blog telah mendedahkan bahawa Dato Fauzi yang hanya berjawatan sebagai Pengarah di Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman mampu membina sebuah rumah di kawasan segitiga emas Shah Alam yang berharga lebih RM5 Juta. 
 
Sebelum ini hampir semua pemimpin Pas daerah Larut sudah bersepakat untuk memilih Mohd Akmal Kamaruddin sebagai ahli Parlimen Larut tetapi ditentang oleh Pas negeri kerana hormat kepada bekas Pengarah Siasatan jenayah Bukit Aman Dato Fauzi yang boleh dipergunakan oleh Pas untuk tujuan promosi. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping