Selasa, Februari 19, 2013


Hebat beb, hebat. Makin hari makin terserlah kebiaDAPan puak - puak Kafir Harbi dari kalangan pemimpin DAPigs ni. Mereka sudah mahu menunjukkan wajah yang sebenar.

Mereka bukan sahaja menghina kesucian agama Islam dan mencabar kedaulatan Islam secara terang - terangan. Kini, giliran pemimpin PAS pulak dijadikan sasaran.

Macam - macam dakwaan dan tuduhan yang mereka lemparkan kepada pemimpin yang masih enggan tunduk kepada desakan mereka sebelum ini.

Mereka terasa diri mereka terhina ekoran keengganan PAS menuruti tuntutan yang dibuat oleh Si Biawak Guang Eng. Mereka rasa terhina bila Si Karpal Whilchar tu ditempelak.

Disebabkan itu, mereka terus menyerang pemimpin PAS yang masih kukuh mempertahankan kesucian kalimah Allah seperti Harun Taib. Kata mereka:
“Apa yang diminta oleh Karpal agar perkara ini dapat dipertimbangkan, kita tidak mendesak, kita tidak paksa, kita tidak ugut.
“Ini adalah pendirian parti (DAP). Kita hanya meminta pertimbangan seperti perkara-perkara yang lain,” katanya.
Tapi yang herannya, PAS masih jugak mahu bersama - sama dengan puak - puak Kafir Laknatullah ni. Takkan la diorang tak sedar dengan kebiaDAPan DAPigs ni?

Secara dasarnya, diorang sedar. Tapi buat masa ni PAS sendiri tak mampu nak buat apa - apa untuk keluar dari jerat yang diorang sendiri dah pasang.

Semuanya kerana mereka telah dibutakan dengan kuasa. Semuanya kerana mereka telah dipekakkan dengan nafsu untuk merampas Putrajaya.

Tak serik lagi ke PAS melihat pemimpin mereka dipijak, dihina dan dicaci oleh puak - puak Kafir Harbi dari DAPigs tu? Tak sedih ke diorang tengok pemimpin diorang diperbodohkan? 

Kot kalau ye pun diorang ni kemaruk nak memerintah, takkan la maruah pemimpin diorang tu pun sanggup diorang nak biarkan!!! Nak tunggu sampai semuanya dah tergadai, tak berbaloi. Masa tu, menangis air mata darah pun tak guna dah!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Lebai Malang ni nampaknya akan malang selama-lamanya!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping