Isnin, Februari 04, 2013


Heish!!! Terasa seram pulak tetiba. Meremang je bulu tengkuk SH bila baca cerita ni. Biasanya, cerita seram ni keluar hari Khamis malam Jumaat ke.

Ala, macam kat TV tu la. Pantang hari Khamis, tak de cerita lain. Asyik cerita seram je kerjanya. Tah apa tujuan diorang tayang cerita tu tak pasti la pulak.

Cerita pun mengarut - mengarut belaka. Yang paling heran, boleh pulak buat drama bersiri tu. Tak de idea lain dah ke diorang nak buat cerita?

Bagi SH, apa yang dipaparkan dalam TV tu menjadi pengaruh utama kepada Si Tian Chuak ni. Dia pun pandai jugak buat cerita seram ni.

Mana tidaknya beb. Orang dah mati boleh datang buat sidang media dan siap buat interview lagi. Korang tak seram ke? Yang orang media tu tak takut ke?

Sebelum ni, Si Tian Chuak tu kata Taib Azamudin tu dah meninggal. Dia siap sampaikan salam takziah lagi kepada keluarga Taib dalam laman twitter.

Hari ni, Ustaz Taib Azamudin keluar dalam media dan menyangkal dakwaan Si Tian Chuak tu. Alamak! Apa cerita ni? Takkan la Si Tian Chuak tu nak menipu kot?

Bukan ke pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu kata diorang semua tak pernah menipu. Jadi sekarang ni, apa cerita?

Takkan pulak Ustaz Taib Azamudin tu muncul dalam bentuk roh dan menafikan perkara tersebut kot. Lepas tu, Si Tian Chuak tu terus diam je, apa cerita? 

Tak nak pulak dia komen pasal cerita ni. Ke dia dah terkencing kat dalam rumah??? Mana la tau ye tak. Kot dia pun takut dan seram bila tengok Ustaz Taib muncul semula. Tu pasal la dia tak keluar kenyataan!!!

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping