Rabu, Februari 06, 2013


Hah!!! Korang mesti ingat SH dah habis membalun Si Husam ni kan? Aha... jangan silap beb. Tak habis lagi kita nak dedahkan apa yang berlaku.

Selagi Si Husam tu tak menjelaskan kepada rakyat mengenai dana yang dikutip sebelum ini, selagi itulah blog ini akan terus membangkitkan isu - isu berkaitan.

SH bukan apa. Takut penyelewengan berlaku kepada kutipan derma tu saja. Orang yang bagi derma tu ikhlas nak bantu bina jalan. Tapi, orang yang kutip tu macam mana pulak?

Itu persoalan utamanya. Jika benar Rejim PAS Kelantan ikhlas nak membantu rakyat dan membina jalan tersebut, kenapa mereka perlu berselindung?

Bukan ke selama hari ini, diorang jugak yang dok mendabik dada mengatakan yang KONONnya diorang Rejim yang telus, jujur dan bertanggungjawab.

Kalau betul la diorang ni seperti apa yang didabikkan, bagitau je la. Dah berapa banyak duit yang dikumpul? Siapa yang buat audit? Siapa simpan duit tu?

Perkara ni perlu dijelaskan sebab PAS mempunyai sejarah buruk dalam bab mengutip derma dari orang ramai ni. Rasanya, semua orang tak lupa pasal tabung Memali.

Kononnya, diorang kata duit tabung tu adalah untuk diberikan kepada balu dan keluarga mangsa di Memali. Tapi, sampai hari ni, jangan katakan duit. Bau pun tarak!!!

Maka, kalau perkara seperti itu pun Rejim PAS Kelantan yang turut diterajui oleh Si Husam ni GAGAL nak jelaskan kepada rakyat, buat apa pilih diorang lagi lepas ni? Baik pilih yang dapat membantu membangunkan Negeri!!! Ada jugak faedahnya!!!
GUA MUSANG - Rakyat akan menikmati lebih banyak pembangunan dan kemajuan sekiranya memberi sokongan kepada kerajaan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) tidak lama lagi, kata anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah.

   
Beliau berkata, ini terbukti melalui perubahan di Bandar Gua Musang yang semakin maju berbanding 30 tahun dahulu apabila pelbagai kemudahan dilaksanakan kerajaan BN untuk faedah rakyat.
   
Perubahan ini adalah hasil sokongan penduduk Gua Musang kepada BN, katanya ketika berucap pada majlis Perjumpaan Dengan Warga Jabatan Kemajuan Masyarakat (Kemas), guru Kelas Al-Quran dan Fardhu Ain (Kafa) Parlimen Gua Musang di sini, hari ini. - seterusnya...
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping