Khamis, Februari 07, 2013


Ya! Apa lagi yang mampu dibuat oleh Si Husam ni selain dari cuba untuk lari dari tajuk semasa yang dibangkitkan oleh rakyat.

Dah nampak sangat la yang dia tak mampu nak menjelaskan kepada rakyat mengenai dana kutipan derma untuk buat Lebuh Raya tu.

Sampai hari ini, Si Husam tu masih tidak menyentuh lansung mengenai perkara tersebut. Apa yang dia buat hanya cubaan untuk mengalihkan pandangan rakyat.

Sekarang, dia cuba nak alihkan perhatian dengan membangkitkan isu seperti kenyataan Ustaz Nasharuddin mengenai kedudukan PAS dalam Pakatan.
KOTA BHARU - Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa berkata bekas timbalan presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berada di platform yang salah bila beliau mendesak parti itu keluar dari pakatan pembangkang.  
   
Husam berkata desakan Nasharudin itu tidak relevan lagi kerana (beliau) sudah tidak menjadi anggota Majlis Syura Ulama Pas.
   
"Ustaz Nasha kini berada di luar (Majlis Syura Ulama Pas). (Maknanya) tak guna saluran (yang betul)," kata Husam kepada pemberita selepas Mesyuarat Exco Kerajaan Kelantan di sini, hari ini.
Hek eleh! Sibuk pulak dia nak pertikaikan pasal Ustaz Nasha tu ek. Tahan la Ustaz Nasha tu sedar yang puak - puak DAPigs ni menyusahkan PAS. Sebab itu dia suruh PAS keluar.

Yang Si Husam tu pulak, apa yang dia buat? Asyik tunduk pada desakkan DAPigs je sampai negeri sendiri pun sanggup digadai? Itu je yang mampu dia buat?

Dah la dia dok kondem orang lain. Ada hati pulak dia nak sindir - sindir Ustaz Nasha suruh bertanding bawah tiket Barisan Nasional. 
Sementara itu Husam secara sinis meminta Umno memberi ruang kepada Nasharudin agar mempertahankan kerusi Parlimen Bachok atas tiket Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan datang.
   
Beliau berkata adalah lebih baik jika Umno berbuat demikian jika Nasharudin sememangnya tidak lagi berminat berjuang melalui Pas yang kini dilihat lebih cenderung menyokong kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
Kot kalau dia bertanding, apa dia nak buat? Setakat nak menyebarkan cerita kononnya Ustaz Nasha ni dah tak bersama PAS? Itu je ke tujuan dia?

Sudah la Husam oi!!! Kalau dah tak mampu nak jawab soalan orang tu, jangan la sibuk nak kondem orang lain pulak. Selesaikan dulu masalah sendiri. Jangan nak sibuk - sibuk la pasal hal orang lain!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping