Ahad, Februari 17, 2013


Hmm... pening betul tengok gelagat Si Ostazah Pening ni. Makin hari makin sewel dah kepala lutut dia. Kot ada 'short wayar' kat mana - mana tak tau la pulak.

Sebelum ni, Si Ostazah Pening tu dengan jelas menyatakan bahawa orang UMNO ni semuanya 'Musuh Allah'. Kenyataan tu keluar dalam laman twitter dia. (Klik Sini).

Yang herannya, Si Ostazah Pening tu sebelum ini jugak pernah mengakui bahawa kedua ibu bapanya merupakan penyokong Barisan Nasional.

Perkara tersebut didedahkan oleh Si Ostazah Pening tu sendiri dihadapan para penyokong Parti Angguk Saja tu sebelum ini.
“Kami cukup bersedia untuk sama-sama menggempur pihak lawan pada kempen pilihan raya nanti untuk merayu undi,” katanya ketika menyertai perhimpunan kebangkitan rakyat peringkat negeri di dataran Kompleks Pas Perlis di Jalan Kampung Pondok di sini, malam kelmarin.



 Kira-kira 4,000 ahli Pas dan PR menghadiri program itu. Abby atau nama sebenar Arbaiyah Abdul Manan berkata, beberapa rakan artis lain akan bersamanya tidak lama lagi untuk memberi sokongan kepada PR.

 Sungguhpun mengakui dirinya adalah dari keluarga penyokong Barisan Nasional (BN) bahkan ayah dan ibunya ialah orang Umno tetapi hatinya lebih terbuka untuk memilih Pas kerana ada hikmah di sebaliknya.
Kalau dah penyokong Barisan Nasional, takkan la diorang ahli MCA atau pun MIC pulak kan. Dah tentu la diorang ahli UMNO. Tak gitu?

Kalau ibu dan ayah Si Ostazah Pening tu pun orang UMNO, jadi adakah mereka juga digolongkan sebagai musuh Allah seperti mana yang dia jelaskan sebelum ini?

Nah! Inilah hasilnya bila berguru dengan parti Politik yang mempergunakan Islam. Diorang dah tak kira benda tu semua. Asalkan menentang PAS, semuanya dianggap musuh.

Tak kira la siapa pun orang tu, mereka akan tentang habis - habisan. Waima orang tu abang ke, kakak ke, adik ke, malah ibu bapa sendiri pun turut dijadikan musuh utama. 

Kalau dah belajar dengan mahzab songsang, memang sesat la jawabnya. Sampai bab keluarga pun diorang boleh tolak ke tepi. Yang penting Politik. Benda lain kira kemudian!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. ada tak mana2 blogger yg sudi jumpa ibu bapa/sedara/adik beradik si Abby Ostazah kesayangan aku ni utk tanya pendapat mereka ttg perilaku anak mereka ni?

    mana la tau mereka BONGKAR apa yg dah lama terbuku dlm hati depa tu...maklumlah anak/sedara/adik beradik sendiri kata MEREKA MUSUH ALLAH....dasat hukuman dr Abby ni...hehe

    BalasPadam
  2. Saja nk btulkan pas tu maknanya parti ajaran setan sbb tu pemimpin keluar fatwa ikut sdap mulut je sesiai fgn politiknya

    BalasPadam
  3. Ini laa akibatnya perempuan kalau tak tahu layan laki. Ada laki lari ada boyfrend pun cabut tak tahan. Sbb tu meroyan menyerah kat parti sesat. Kesian Abby...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping