Ahad, Februari 17, 2013


Masya Allah!!! Masih tak sedar diri jugak ke Si Hadi Awang ni? Masih lagi dia enak dibuai mimpi indah Si Ketua Penipu tu untuk merampas Putrajaya?

Masih lagi dia nak membutakan mata dan memekakkan telingan dari melihat serta mendengar kebenaran yang ada dihadapan mata dia sendiri?

Hari ini, Si Hadi Awang ni dengan selamba boleh keluarkan kenyataan kononnya PAS sedia keluar dari Pakatan Pembangkang pada bila - bila masa.

Tapi dengan syarat Pakatan itu hanya merugikan Islam dan bangsa Melayu. Bila perkara tu berlaku, baru la diorang keluar dari Pakatan.
“Sekiranya Pakatan tersebut merugikan Islam dan Melayu, Pas keluar PR! Tidak ragu-ragu lagi,” katanya.
Nah! Sekarang pun Melayu Islam tu dah rugi sebab mereka berpakat dalam Pakatan Pembangkang tu. Islam dah rugi sebab berpecah belah sesama ummah.

Sekarang ni, Islam dan Melayu tu sendiri yang mengalami kerugian kerana tidak mampu nak mempertahankan kesucian Islam dari dihina oleh DAPigs.

Itu pun Si Hadi Awang ni masih tak nampak jugak ke? Masih lagi dia tak perasan? Tambah memalukan ialah apabil Si Hadi Awang ni sendiri tak sedar apa dia cakap.

Dalam kenyataan yang sama, Si Hadi Awang ni kata kerjasama PAS dalam Pakatan adalah sebab PKR serta DAPigs bersepakat menerima Perlembagaan Negara.
Beliau berkata, keadaan semasa dalam PR tidak menimbulkan sebarang isu yang menjejaskan kedudukan Melayu dan Islam apabila PR menerima Perlembagaan negara yang turut meletakkan Islam sebagai agama teras, bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi, mengiktiraf hak keistimewaan bumiputera dan Raja Berperlembagaan.
Nah!!! Bukan ke dulu PAS jugak yang beria - ia memaki hamun orang Melayu UMNO sebagai kafir sebab dok ikut Perlembagaan penjajah?

Nampak sangat yang Si Hadi Awang ni memang dah dibutakan dengan kuasa. Dia dah dibutakan oleh Si ketua penipu tu dengan angan - angan kosong belaka.

Sampaikan musuh dah acu senjata kat bawah batang hidung dia sendiri pun dia boleh tak nampak. Kot kalau musuh tu dah tekan picu senjata baru dia nak sedar, tak guna dah. Mati kering je la jawabnya!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Sori le HJ HEADING,kami yg x minum air najis lu x rela kau ke PUTRAJAYA,jangan berangan nak jadi pemimpin kami.
    Ingat HJ HEADING,
    Dengar cakap enggang,makan buah belolok
    Dengar Cakap Pembangkang,Terjun masok lubuk!

    Anak.PTawar

    BalasPadam
  2. Hadi n N.ajis akan mati dlm kesesatan yang nyata!

    BalasPadam
  3. Maruah bangsa dan agama di porakperandakan oleh manusia yang rakus akan kuasa...apakah jenis sepesis ini?Allah bersama kita..

    BalasPadam
  4. Hadi Awang kekenyangan kopok lekor tu pasal nata, akal fikiran, mata hati telah tertutup rapat. Siang malam mimpi peluang jadi PM sebab Nuar dah pasti kempunan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping