Khamis, Februari 14, 2013


KUALA LUMPUR:
 Kita lupakan Umno buat kali ini kerana jika kita masih memberikan sokongan dan undi untuk Umno, kita sesungguhnya sedang menzalimi serta memusuhi diri kita sendiri.

Demikian tulis Aspan Alias di dalam blognya http://aspanaliasnet.blogspot.com/

Beliau menyatakan demikian ekoran di Hutan Melintang semalam, Ahmad Zahid Hamidi, Naib Presiden UMNO mengingatkan Pakatan Rakyat tidak membuat huru hara jika kalah dalam pilihanraya yang akan datang.

Baginya, Zahid bercakap senada dengan apa yang diperkatakan oleh Najib dan beberapa orang pimpinan Umno sejak akhir-akhir ini seolah-olah Pakatan Rakyat akan melakukan keganasan seandainya kalah dalam PRU nanti.
Meh sini SH nak jawab sikit kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Pencacai DAPigs sekor ni. Biar la dia nak kata sokong UMNO ibarat menzalimi diri sendiri ni.

Kot kalau dia dulu, dok jadi ahli UMNO sampai dapat jadi calon, apa kejadahnya? Bukan ke dia dulu pun dok menzalimi diri sendiri jugak?

Kalau dia rasa menyokong UMNO ni ibarat memusuhi dan menzalimi diri sendiri, apa tengkoraknya dia dok makan duit pencen sebagai ADUN BN?

Jika benar dia seorang yang ikhlas dalam perjuangan dan berpegang kepada apa yang dikatakan sebelum ini, suruh dia pulang balik la duit pencen tu.

Dia tak sedar ke yang kekayaan dia dapat hari ini adalah hasil dari dia dok menzalimi diri dia selama dia jadi ADUN yang mewakili UMNO dulu?

Kamon la! Jangan la jadi hiprokrit. Orang yang Hipokrtit ni tak ubah macam orang munafik je. Cakap pandai, tapi tak buat. Ketam pun kalah kalau macam tu.

Biar la kot orang nak rasa diri mereka dizalimi. Tapi yang penting, UMNO tak jual maruah Islam. UMNO tak gadaikan Islam kepada puak - puak DAPigs.

SH nak tanya jugak Si Pencacai DAPigs ni. Apa yang dia buat untuk mempertahankan kalimah Allah selama dia dalam DAPigs? Apa yang dia dah buat?

Kot dulu, dia kata masuk DAPigs sebab DAPigs lebih Islamik. Sekarang, celah mana Islamik yang dia maksudkan tu? Islamik menda kalau maruah agama pun boleh digadai?

Atau, adakah dia juga turut bersetuju dengan desakan yang telah dibuat oleh Si Biawak Kapir Lakhnat tu untuk membenarkan kalimah Allah digunapakai oleh bukan Islam?

Mungkin dia lupa. Kalau undi DAPigs, maknanya rakyat dah mengadaikan kesucian Islam. Undi DAPigs, rakyat dah gadaikan hak - hak orang Melayu. Itu ke yang dia nak?

Sudah - sudah la nak menipu rakyat ni. Buang masa je. Tak mendatangkan faedah lansung. Kalau setakat jadi pencacai Pakatan, lepas tu nak tuduh orang lain zalim, baik tak payah. Suruh dia cermin diri dia dulu sebelum nak tuduh orang lain!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. gambar si tua kutuk bedebah jilat bontot & lubang taik cina DAP. si tua bangang atas tu tak tau kalau cina perintah, dia jadi kuli batak je, dah la tak sekolah, tolong jgn jadi bangang sangat yer org tua gampang !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping