Khamis, Februari 14, 2013


Tak payah nak cerita banyak la. Ini bukti yang menyatakan bahawa puak - puak Parti Angguk Saja ni semakin hari semakin jahanam dibuatnya.

Mungkin inilah akibat yang diorang dapat sebab mempermainkan Islam dan menjadikan ianya alat dalam memenuhi agenda Politik diorang. Buat pun bukan sebab nak menegakkan Islam pun. Setakat nak raih undi je!!!
JawaBer6 - TERKINI berita yang baru disampaikan oleh sahabat dari Puchong, Selangor. 80% ahli PAS Cawangan Taman Equine, Puchong, Selangor akan bekerjasama dengan BN dan memberi sokongan penuh kepada Barisan Nasional dalam menawan semula Selangor dalam PRU-13 akan datang ini.


 
Malam tadi telah berlangsungnya satu majlis kecil yang menyaksikan kepimpinan PAS Cawangan Taman Equine akan menyokong dan memberi undi kepada calon Barisan Nasional pada PRU akan datang ini demi untuk perpaduan ummah antara saudara Islam mereka dalam UMNO.

Walaupun tidak akan membubarkan cawangan tersebut namun yang pasti, mereka semua telah berikrar dan berjanji akan menyokong Barisan Nasional kerana PAS kini sudah terlalu terikut dengan rentak DAP yang semakin kurang ajar dengan orang Islam.

Bergegar lagi la kepimpinan PAS Pusat hendak mengekalkan kerajaan pakatan di Selangor. Semakin hari, ahli-ahli PAS sudah hilang kepercayaan terhadap kepimpinan pakatan yang sudah lari jauh dari matlamat asal perjuangan parti. - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Untuk Islam terus dimertabatkan di Negara ini umat Melayu Islam mesti bersatu walaupun fahaman politik berbeza tak mengapa.

    BalasPadam
  2. BEKAS AHLI PAS TITIWANGSA14 Februari 2013 pada 5:42 PTG

    InsyaAllah undi BN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping