Berita Pahang

Rabu, Februari 06, 2013


Huh! Ingatakan, bila dah masuk PAS, dia dah pandai nak kawal 'syahwat' dia sendiri. Rupanya tidak beb. Makin teruk pulak dah jadinya.

Tapi, apa boleh buat beb. Dah memang itu semula jadinya perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Diorang memang dilahirkan dengan sifat berahi yang tak terkawal ni. Meh baca cerita dari sahabat SH, Si FlyingKick ni. Lepas tu, korang pikir le sendiri!!!
Apa pula bala ler PAS ada ahli macam Hairie Othman, bekas pelakon yang menghadapi pelbagai masalah moral dan pernah ditangkap berkhalwat dua kali!


Tu hari, dia menaikkan kemarahan ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin PAS berhubung satu kenyataannya yang membalun puak-puak PAS sendiri. Jadi, faham-faham sahajalah, bila dah tak disukai, maknanya, kuranglah pendapatannya daripada ceramah.

Mamat bekas pelakon yang perasan hebat itu, sedang bercita-cita untuk menjadi calon PAS di Pendang menggantikan Dr. Hayati Osman yang dilihat terlalu rapat dengan Azizan Abdul Razak dan tidak disukai oleh Mat Sabu, Mahfuz Omar and the gang.

Jadi, mahu tidak mahu terpaksalah ambil hati para pemimpin PAS dengan sokongan DAP dan PKR. 
Cara termudah adalah dengan memperolok-olokkan Rosmah Mansor...


Beradab sungguh ler Hairie Othman, artis yang masuk PAS kononnya kerana dah dapat hidayah tu yer?

Patutlah dia pernah dua kali kena tangkap khalwat dan sekali lari sehingga waran terpaksa dikeluarkan untuk menangkapnya!
Ps: Bagus betul dia masuk dalam Pakatan. Kalau masuk UMNO, dok menyusahkan orang lain je kerjanya. Terima kasih bebanyak ye Hairie. Lain kali, buat la lagi!!! Hehehe... - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping