Rabu, Februari 06, 2013

Tasbih besar kiling tengkuk, tapi kuat menipu buat apa!!! 
Alahai... kesian betul dengan Si Ketua Penipu ni ek. Puas la dia bersorok dengan orang cerita pasal dia nak angkat kaki dari Permatang Pauh sebelum ni.

Dia ingat dengan cara macam tu, orang takkan tau cerita sebenar disebalik kenyataan dia tu kot. Setakat nak main wayang je apa barang brader!!!

Hakikatnya, satu Malaysia ni dah masak dengan perangai Si Ketua Penipu tu. Kerja dia tak habis - habis dok nak menipu orang je kerjanya.

Kalau dalam bab nak membantu rakyat, jangan harap la. Dari dulu lagi dia jadi wakil rakyat kawasan tu, tak berubah jugak kehidupan rakyat.

Yang berubahnya kehidupan kroni - kroni dia jugak. Orang lain masih ditakat itu. Tak berubah apa - apa pun. Tu pasal la hari makin hari, Si Ketua Penipu tu ditolak oleh rakyat.

Walaupun kedudukan Si Ketua Penipu tu pernah digantikan oleh Kak Wan Omega, tapi keadaan tetap sama jugak. Masih tak de perubahan.

Jadi, tak heran la kalau sekarang ni pengundi - pengundi dikawasan Permatang Pauh tu dah sedar dengan perbuatan terkutuk yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu.

Kalau dulu, dia setakat menipu rakyat je. Tapi sekarang ni dah bertambah teruk. Disebabkan dia GILA KUASA sampai sanggup dia jual kesucian agama Islam. Maka, memang patut pun dia kena 'sailang' hidup - hidup!!!
Sekumpulan ahli akar umbi PKR di Pulau Pinang dikatakan sedang menggiatkan gerakan untuk menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana tidak berpuas hati dengan kepemimpinan parti itu.


Kumpulan itu kini dilaporkan sedang giat mengumpul ahli sebagai persiapan untuk memastikan matlamat menolak kepemimpinan Ketua Umum PKR itu menjadi kenyataan, lapor bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah kepada Berita Harian.

Aminah juga salah seorang ahli kumpulan turut diminta menyertai gerakan itu yang bermula dari kampung Anwar sendiri di Cherok Tok Kun, kawasan Parlimen Permatang Pauh.

“Jika di kawasan Anwar sendiri ahli parti itu boleh berpaling tadah, bayangkan di kawasan lain yang tidak diwakilinya.

“Ketika ini gerakan menjatuhkan Anwar memberi tumpuan untuk memastikan perubahan berlaku pada Pilihan Raya Umum ke13 (PRU13).

“Tidak mustahil juga kumpulan itu akan keluar parti kerana sudah hilang kepercayaan kepada kepemimpinan PKR,” katanya. - seterusnya...
Ps: Kalau pengundi kawasan dia pun dah tak percaya dengan dia, kita yang tak de kena mengena ni nak percaya lagi buat apa!!! 
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. P = PARTI
    K = KERAJAAN
    R = REPUBLIK

    BalasPadam
  2. Kalau pasal anwar ni...koi dengar satu ceramah bekas orang kuat Pas baru ni....dia mula dengan pantun ni....SORONG PAPAN TARIK PAPAN, BUAH KERANJI DALAM PERAHU, SORONG DEPAN TARUK DEPAN, SORONG BELAKANG TARUK BELAKANG, BILA DITANYA PURA-PURA BUAT TAK TAU....Fikir la sendiri weh>>>>Kalau dema dah dengar pantun ni ....em diam je la

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping