Isnin, Februari 18, 2013


Huh!!! Kalau Si Nizar Lilin ni, memang patut sangat la Si Ketua Penipu tu nak naik angin. Tak heran sangat la macam mana dia boleh kena maki.

Selama ni, keGAGALan Si Nizar Lilin ni jugak la yang membuatkan puak - puak Pakatan di Perak hilang kuasa ke atas Negeri tersebut.

Buat rugi je Si Nik Aziz bagi tanah berjuta - juta pada puak - puak DAPigs tu. Penyudahnya, Si Nizar Lilin ni jugak yang dah melepaskannya kepada Barisan Nasional.

Dan buat sekian kalinya, Si Nizar Lilin tu dah kantoi buat kenyataan yang jelas, terang dan nyata merupakan satu fitnah. Dia pulak yang jadi agen menyebarkan berita palsu.


Hakikatnya, ini semua tindakan terdesak puak - puak Pakatan Haramjadah tu je sebenarnya. Diorang ni dah tak de idea dah nak tabur fitnah.

Diorang sebenarnya dah ketar lutut tengok gandingan mantap diantara Tun Dr. Mahathir dan TS Muhyiddin Yassin memberi kelebihan kepada DS Najib.

Jadi, untuk memecah belahkan gandingan tersebut, diorang tabur la cerita yang hanya boleh diibarat sebagai sampah ni. Dibuat pulak oleh pemimpin sampah macam S Nizar ni.

Hebat beb. Kalau diorang buat fitnah, dengan mudah diorang boleh kata diorang tak bersalah. Walhal, dah terang - terang dah kenyataan dalam laman twitter ni milik Si Nizar Lilin tu. Apa lagi yang dia nak cakap!!!
“Jabatan Penerangan Malaysia telah mengambil tindakan awal dengan memadamkan kenyataan palsu itu daripada kedua-dua sistem tersebut.
“Tindakan awal ini bagi mengelakkan sebarang penyebaran oleh pihak tidak bertanggungjawab dan seterusnya menimbulkan kekeliruan dalam kalangan rakyat,” katanya dalam kenyataan di Kuala Lumpur, hari ini.
Ibrahim berkata, satu siasatan dalaman mengenai perkara itu sedang dibuat oleh pihak jabatan disusuli dengan laporan polis. - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Nizar hanya pandai main lilin dan tabur fitnah aje.......

    BalasPadam
  2. Macam tu perjuangan Islam ? Lancau dia..

    BalasPadam
  3. WAHHH .... DAH TAKDE BENDE NAK CKP SO LAGA-LAGAKAN ORG LAAA HEHEHEE..... OLD TRICKS ONLY WORK ON YR PARTY LA NIZAR LAMBAI LILIN....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping