Isnin, Februari 18, 2013


Anwar sebagai anugerah tuhan  haprak pakatan membuktikan bahawa beliau memang layak menjadi pemimpin no 1 melangkaui maqam Nik Aziz, Hadi Awang dan kesemua ahli majlis Dewan Ulama PAS.

Syura PAS sekarang ini dilihat sebagai himpunan warga mas yang tak punyai kuasa,berkokok bagai ayam jantan hilang bini. 

Begitu juga Nik Aziz Mursidol Am PAS, keramat hidup yang dikatakan setaraf nabi oleh para pengikutnya sekarang ini hanya layak duduk dibawah pacal Anwar Ibrahim.

Begitu juga dengan bapak Presiden PAS, Hadi Awang. Anwar telah sahkan kesemua mereka ini memang tidak tahu apa - apa tentang agama. 

Jadi, adalah tidak mengejutkan portfolio agama di Selangor dan juga Pulau Pinang sekarang ini dipegang sepenuhnya oleh pemimpin dikalangan PKR sendiri.


Nah! Anwar dah kata Nik Aziz ..Hadi dan barisan pimpinan Ulama tak reti apa pasal agama..puncanya kerana U-turn keputusan nama Allah agar dapat dipakai oleh evengelist kristian...

Sia sia pak lebai  PAS tadah kitab dengan Nik Aziz , Hadi dan ulama mereka..rupanya tak reti apa pasal agama. Eloklah PAS tukar Anwar jadi imam mereka. Apa kata penyokong dan ahli PAS?
“Sesungguhnya telah kafirlah orang-orang yang berkata: “Sesungguhnya Allah adalah Al Masih putra Maryam”, padahal Al Masih (sendiri) berkata: “Hai Bani Israel, sembahlah Allah Tuhanku dan Tuhanmu” Sesungguhnya orang yang mempersekutukan (sesuatu dengan) Allah, maka pasti Allah mengharamkan kepadanya surga, dan tempatnya ialah neraka, tidaklah ada bagi orang-orang lalim itu seorang penolong pun.“[QS. Al-Maidah:72
"Sesungguhnya kafirlah orang-orang yang mengatakan: "Bahwasanya Allah salah satu dari yang tiga" [trinity], padahal sekali-kali tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) selain Tuhan Yang Esa. Jika mereka tidak berhenti dari apa yang mereka katakan itu, pasti orang-orang yang kafir di antara mereka akan ditimpa siksaan yang pedih."[QS.Al Maidah:73]

Ps: Hanya disebabkan Tok Pekong Sesat tu pakai tasbih besar keliling tengkuk dia dan menunjukkan dia alim, sebab tu la dia kata Hadi Awang dan Nik Aziz ni tak reti pasal bab agama!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Mohon Link kan blog terbaru Pisau Kedah - http://pisaukedah.blogspot.com/ setelah bolg lama Pisau Kedah unitmediakedah ( Media Kedah ) telah di godam individu tidak bertanggungjawap. Pisau Kedah akan link kan blog anda di blog baru Pisau Kedah. Sekian Terima Kasih.

    BalasPadam
  2. Siti1913@yahoo.com.my19 Februari 2013 pada 8:37 PG

    Mamat ni dah terdesak sangat. Udah2lah nak merapu tu. Step Down n bertaubat dengan Allah. Umur dah makin lanjut.Nanti Allah tarik nikmatnya baru hang tau.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping