Ahad, Februari 17, 2013


Ye! Nampak gayanya Si Nurul Izzah ni dah semakin pandai. Pandai dalam bab menipu rakyat la. Bukannya pandai menjaga kebajikan rakyat.

Mungkin dia dah bosan dok buat kerja pandir hari - hari kot. Tu sebab la dia jadi pandai sikit dari biasa. Agaknya, dia dah serik diperbodohkan oleh Datuk Raja Nong Chik kot.

Sebelum ini, Si Nurul Izzah serta kroni - kroni dia kata Lembah Pantai masih lagi kubu kuat PKR dimana kerusi tersebut masih mampu dipertahankan oleh Si Nurul Izzah.

Kalau betul la apa yang dijelaskan oleh kroni - kroni Si Nurul Izzah ni, menda kejadahnya dia nak import orang dari luar? Dah tak de ke orang Lembah Pantai nak pergi program dia?

Sudah la Nurul!!! Sedar la diri tu sikit. Orang kat Lembah Pantai tu dah bagi 'signal' yang cukup jelas. Takkan la itu pun dia tak faham - faham jugak. Kot kalau dia dah buta, tak tau la nak kata apa!!!
Berita Lembah Pantai - Hari ini ada ceramah Anwar Ibrahim di Bangsar. Kalau sebelum ini di Sentosa, iaitu satu lagi kubu kuatnya Pesta Ponggal yang dianjurkan PKR Lembah Pantai dan dihadiri Anwar hanya didatangi 500 orang.
Itupun selepas 4-5 jam Anwar menundakan kedatangannya, kali ini nampaknya anaknya Nurul Izzah dah pandai.

Apa taktik? Bawak orang dari tempat lain lah, apa lagi. Ini bukti-buktinya.



Tahniah Nurul Izzah dan penganjurnya yang kuat memfitnah, Fahmi Fadzil. Dah pandai dah import orang ye? 
Patut lah lain macam je crowd kami tengok, tak rupa orang Bangsar rupanya import! Dengarnya dari PJ Selatan. Nantikan susulan siasatan kami! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping