Jumaat, Februari 22, 2013


Ohh... baru la SH faham kenapa Si Nurul Izzah ni kuat sangat bercakap. Rupanya dia dah kena sampuk dengan Jin Bercakap. Patut la sampai hari ni pun tak berenti - renti lagi.

Dengar kata, dah macam - macam dah jenis perubatan yang Kak Wan Omega buat. Jumpa bomoh Siam, bomoh Indon. Tapi tak menjadi jugak.

Tu pasal la bila rakyat di Lembah Pantai ni dah tak nak dengar apa yang Si Nurul Izzah tu nak cakap, dia meroyan tak tentu arah. Dia buat benda yang bukan - bukan.

Punya la dah tak de orang kat kawasan Lembah Pantai tu nak dengar cakap dia, maka terpaksa la dia masuk ke Universiti Malaya. Sampai macam tu kemaruknya dia.

Dan bila budak - budak kat UM tu pun buat pekak je dengan dia, dia meroyan lagi. Dia buat lagi kerja yang tak berfaedah dengan mencabar orang ajak berdebat.

Huh! Tak malu sungguh. Dah tak de kerja la tu gamaknya. Dia nak buang tebiat Jin Bercakap tu agaknya. Kalau tidak, takut tak cukup 3 Jumaat je dia jalan.

Sebelum ni dah puas dah orang nasihatkan dia. Setakat berdebat ni, buang masa je. Rakyat nak tengok dengan mata, kepala dan telinga diorang sendiri. Betul ke dia buat kerja?

Bukan baru hari ni orang Lembah Pantai tu kenal dengan kerenah Si Nurul Izzah ni. Dah 5 tahun. SH ulang, 5 TAHUN!!! Tapi satu hapah pun dia tak buat.

Setakat nak bercakap, suruh budak sekolah tadika pun pandai. Rakyat sekarang nak tengok pemimpin yang boleh buat kerja untuk mereka. Bukannya yang dok meroyan nak bercakap tak sudah - sudah!!! Tu pun dia tak faham jugak ke!!!
ApaKecoh2 - Baru-baru ni Nurul Izzah hantar surat cabar Dato Raja Nong Chik berdebat. Walaupun dah banyak kali Dato Raja Nong Chik dah banyak kali cakap dia lebih suka membantu rakyat dari buang masa berdebat dengan Nurul Izzah, tapi Nurul Izzah tak reti-reti bahasa jugak. Dia masih lagi kemaruk nak berdebat dengan Raja Nong Chik.

Terkini, Nurul Izzah dah siap pasang banner di seluruh Lembah Pantai war-warkan kononnya debat dia dengan Dato Raja Nong Chik akan diadakan pada 24 Februari ni.

Hek eleh, gila bayang ke kau Nurul? Orang dah kata tak nak, kau pulak yang beria-ia sampai setkan tarikh sendiri.

Kau ni macam perempuan kena reject lah Nurul. Orang lelaki dah kata tak hingin, kau pulak yang gila bayang sampaikan setkan tarikh perkahwinan sendiri. 
Lepas tu kau pasang banner merata-rata ajak orang datang kenduri, siap hantar kad jemputan kahwin lagi! Bak kata pepatah, macam perigi cari timba. Lagi satu pepatah yang sesuai, hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Muka anak anwar nyh garang ja!ptot ka jadi anak kepada pm(anwar ibrahim).anak sokong Lgbt pak sokong sama.anak dgn pak sama ja jenis.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping