Khamis, Februari 21, 2013


Hah! Ini satu lagi persoalan yang menjadi tanda tanya kepada seluruh rakyat Malaysia. Tadi, masa berjalan dilorong siber ni, SH sekali lagi terpandang satu artikel.

Tajuknya, 'Hadi Awang Guna Duit Tabung Beli Treler' hasil tulisan Mahaguru SH. Artikel tu yang mencetuskan persoalan. Betul ke Si Hadi Awang tu guna duit tabung?

Soalan itu mula menjadi persoalan. Dan ini jawapan yang diberikan oleh Hadi Awang berhubung isu tersebut apabila pihak media tanya kepada dia:
Mengulas mengenai treler yang akan digunakan sepanjang tempoh kempen PRU13, Hadi berkata, kos ubah suai treler berkenaan adalah ditanggung oleh 'rakan-rakan'.
Beliau yang enggan mengulas lanjut siapakah 'rakan-rakan' itu memberitahu kos tersebut langsung tidak melibatkan wang ahli-ahlinya.
"Kosnya melebih RM100,000. Ia ditanggung oleh kawan-kawan. Kawan-kawan belikan. Duit PAS ada dalam poket ahli-ahli," katanya.
Treler berkenaan akan digunakan untuk siri jelajah PAS seluruh negara bermula di Pendang, Kedah, 23 Februari.
Mungkin jawapan Si Hadi Awang ni lebih bijak dari Nik Aziz bila dia kata yang duit dia bagi pada peserta Bersih dulu adalah hasil dari tabung dia sendiri.

Cuma, timbul pulak lagi satu persoalan. Siapa dia 'rakan - rakan' Si Hadi Awang ni yang nak bagi pinjam duit supaya dia boleh beli treler tu? 

Kenapa dia nak berahsia sangat pasal benda tu? Bukan ke diorang jugak dok kata yang diorang ni telus dengan rakyat. Kalau telus, bagitau la siapa dia 'kawan - kawan' tu.

Tak payah la nak sorok - sorok. Orang yang suka main sorok - sorok ni jenis orang yang Penakut je. Jadi tak heran la dia takut sangat dengan SPRM. Sebab tu la senarai nama calon pun dia takut nak bagi kat diorang!!! - seterusnya...

Ps: Selalu dok tuduh orang guna kroni. Sekarang, dia pulak yang kantoi. 'Rakan - rakan' Si Hadi Awang tu pun kira kroni la jugak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping