Jumaat, Mac 08, 2013


Korang tak percaya Si Ketua Penipu tu akan cakap macam tu nanti? Korang yakin yang Si ketua penipu tu tak terlibat dalam pendedahan terbaru Si Bapak Saiful?

Kita tunggu la Si Saiful tu buat kenyataan media petang nanti ek. Lepas tu dah tentu - tentu Si Ketua Penipu tu akan keluarkan kenyataan dia pulak.

Dan kenyataan tu akan berbunyi macam mana SH buat tajuk kat atas. Dia akan nafikan yang dia terlibat dalam pendedahan yang dibuat oleh Si Bapak Saiful tu.

Dia akan kata, individu dalam gambar kat atas tu bukan gambar dia. Sebaliknya, itu gambar 'Super Impose'. Dia akan kata semua ni 'wayang UMNO'.

Sebab apa? Sebab dia tak mampu lagi nak cari akal untuk menjawab pendedahan yang dibuat oleh pihak perisikan dari Filipina mengenai isu di Lahad Datu.

Sebab apa? Sebab dia sekarang ni memang dah hilang akal untuk mengelakkan diri dari mejadi bahan pertikaian oleh rakyat. Itu pasal dia terpaksa buat cara ni.

Dia ingat, dengan cara dia buat sekarang ni mampu buat orang lupa yang dia tu Kaki Peliwat ke? Dia lupa, yang Si Mat Syabun tu pun masih anggap dia Kaki Pungkoq!!!

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu takkan dapat nak cuci 'taik' yang dia sendiri dah buat. Tu pasal la dia terpaksa guna orang lain untuk menjadi pencuci najis dia.

Jangan la Si Ketua Penipu tu ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam dia. Jangan ingat rakyat Malaysia ni senang sangat nak kena tipu!!! Rakyat Malaysia ni cerdik la Bang Non oi. Bukan macam pencacai - pencacai dia tu!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. asal yg dia nafi, itulah yg sebenar dia buat, asal yg dia tuduh, itulah yg sebenarnya dia dulu buat

    BalasPadam
  2. "u tulis lagi..i saman"...haha..jgn je nnt kang dsai buat cam ni dgn blogger pulak..

    BalasPadam
  3. AKU senang saja........ANWAR IBRAHIM NI , KALAU TAK TIPU BUKAN ANWAR....

    BalasPadam
  4. Agak2 la bro, ni gambar lama, buat malu jer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saiful dah buat kenytaan dlm berita perdana rtm sebentar tadi

      Cikgu pencen
      Malim Nawar

      Padam
  5. inilah rentak,gaya,cara dan yg sewaktu dgnnya...arus 'mentaliti' kBANYAKan org Malaysia, mungkin juga khususnya yg Melayu...sdgkan di dlm kitab Al Quran telah jelas lagi nyata tentang AZAB bagi mereka yg menyebarkan FITNAH ...berMUHASABAH lah kita...takut lah kita kpd AZAB ALLAH SWT ... betapa dahsyatnya neraka jahannam yg menjulang apinya...naudzubillah min zalik...mohonlah maaf kpd mereka yg kita fitnahkan dan dustai....wallahua'lam .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping