Jumaat, Mac 08, 2013

Hah! Amacam? Sedap tak rasanya kena 'liwat' dek Si Ketua Penipu tu? Ada dia tanya, 'Are U Ok'? Ada dia bagi geng Kahak Hijau tu makan 'Karipap'?

Semalam SH ada dedahkan mengenai satu temubual bersama Si Ketua Penipu tu berkaitan dengan isu Lynas ni. Tembual tu disiarkan dalam laman web 'The Age World'.

Apa yang dia kata memang cukup jelas. Dia menyokong pembinaan kilang Lynas di gebeng atas alasan kononnya nak tolak dakwaan bahawa dia seorang yang 'Anti Establishment'.

Kata Si Ketua Penipu tu, kalau dia dapat memengang tampuk pemerintahan di Putrajaya, kilang tersebut akan ditutup sementara sehingga kajian menyeluruh dijalankan.

Sebelum ini, dihadapan lebh kurang 1000 orang penyokong Himpunan Hijau, Si Ketua Penipu tu dah berjanji akan menutup terus kilang tersebut.

Dia tak cakap pulak yang dia nak tutup sementara. Kan dah nampak sangat yang dia sekadar nak menipu rakyat je kat Kuantan? Sekarang, tembelang dia dah pecah.

Nampak sangat yang Si Ketua Penipu tu seorang manusia yang tak boleh dipercayai. Belum dapat kuasa, dia dah menyeleweng. Awal - awal lagi dia dah khianati kepercayaan rakyat.

Pun masih ada jugak puak - puak Kahak Hijau tu yang nak menyokong Si Ketua Penipu tu lagi? Pun diorang masih nak percaya cakap dia?

Kalau sebelum ini pun, kita dah dengar ugutan yang dikeluarkan oleh Pengerusi Kahak Hijau, Si Wong Teck. Dia kata dia nak bakar kilang Lynas tu kalau tak ditutup.

Si Wong Teck tu jugak turut mengugut bahawa tindakan tersebut tetap akan dilakukan tanpa mengira siapa pun yang menjadi Kerajaan. 

Sama ada Pakatan atau pun Barisan, kilang tu tetap jugak akan dibakar kalau ianya masih terus beroperasi selepas Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Nah!!! Bukan ke itu bukti bahawa Si Wong Teck tu sendiri tau bahawa pendirian Si Ketua Penipu tu dah berubah? Mungkin Si Wong Teck tu tau yang Si Ketua Penipu tu akan tikam dia dari belakang. Tu pasal la dia buat ugutan macam tu!!!

SETERUSNYA...
Ps: Orang dah pesan. Kalau dah jenis Anjing makan taik, tak dapat makan dia bau jugak. Serupa benor la dengan Si Ketua Penipu tu. Bukannya boleh percaya sangat!!! Tapi, jangan sebut banyak kali. Takut nanti 'U Ulang, I Saman U Pulak!!!'... hahaha...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Lynas nii ditentang org cina.. Org mlyu plak bdoh pg ikut sdgkn xtau mslihat cina.... Cina, mnjd balaci krjaan china sbb mereka (china) nak mnopoli pasaran hybrit dnia... Cina bngkang lynas sbb bmbg ekonomi mlyu naik tertuma pndudk stmpat kuantan dan kmaman... Untuk pgthuan umum, industri lynas blh mnybg hasil ngra dan msyrakat.. Keuntungan nya tinggi dan produk hybrik mlysia lg berkuality dan thn lma berbnding china...-antimunafiq@antikafir

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping