Rabu, Mac 13, 2013


Ah sudah la dah!!! Habis la WikiLeaks tu. Nampak gayanya Panglima Utama 'Jaga' Bontot Si Ketua Penipu tu dah mula mengamuk sebab WikiLeaks tu dah bocor rahsia.

Ini bukan kali pertama laman portal tu mendedahkan rahsia Si Ketua Penipu tu. Masuk kali ni, dah dua kali dah laman portal tu buat hal.

Tapi, takkan setakat nak mengamuk je Min. Mengamuk sakan pun tak guna jugak. Kalau dengan laman media Malaysia ni, siap buat ugutan bagai.

Siap diorang saman berjuta - juta. Habis, dengan WikiLeaks ni, kenapa diorang tak nak ambik tindakan? Kenapa diorang tak nak saman? Saman la!!! Tunggu apa lagi?

Kot selama hari ni pun, diorang dok salahkan UMNO. Semua benda salah UMNO. Hujan salah UMNO. Banjir salah UMNO. Kereta eksiden pun salah UMNO.

Bila dah kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak mengamuk ye? Kamon la Min. Terima la hakikat. Inilah yang dikatakan sebagai Khifarah Allah. Apa yang kita buat pada orang, akan balik pada diri kita jugak. Kot itu pun dia tak paham, payah la wei!!!
Menjawab mengenai spekulasi bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim akan ditahan tidak lama lagi ekoran dakwaan pembabitannya dalam insiden di Lahad Datu, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang turut membidas WikiLeaks menegaskan, ia perkara lumrah apabila Ketua Pembangkang itu sering dikaitkan dengan pelbagai masalah dan isu negara.


"Sudah berbelas-belas tahun semua masalah diletakkan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Maka kita minta rakyat bangkit untuk menyatakan pendirian mereka memberi amaran yang keras kepada pimpinan politik kerajaan pusat, jangan bermain politik tetapi menumpukan kepada usaha menangani isu keselamatan rakyat," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Menurut Azmin, tindakan itu hanyalah bertujuan untuk mengalihn perhatian daripada isu sebenar yang dalam kes Lahad Datu ini, jelas gagal ditangani oleh kerajaan.

"Untuk menutup kelemahan diri, pihak berkenaan cuba menyalahkan pimpinan Pakatan. 
Walau bagaimanapun, ini bukan perkara baru," kata Azmin.

Azmin berkata, beliau turut berhadapan tindakan sama apabila dipanggil petang ini untuk memberi keterangan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) yang kononnya dikaitkan dalam isu Sabah.

Azmin turut menyangkal keras laporan WikiLeaks kononnya Anwar punya hubungan dengan Nur Misuari.

"Semua pimpinan bertemu dengan Nur Misuari, jangan  mereka cuba menafikan. Tetapi cubaan hendak mengaitkan dengan insiden yang berlaku itu sebagai sesuatu yang melampau," tegas Azmin. - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Ek eleh... semua masalah negara diletakkan atas bahu Mat Saman tu! Biar betul. Lim Kit Siang pun pernah jadi Ketua Pembangkang, tak ada pun tuduhan meliwat. Ikan sepat kering pun pernah jadi ketua pembangkang, takder sapa-sapa tuduh dia apa-apa pun!
    Memang Mat Saman tu pengkhianat negara!

    BalasPadam
  2. dulu asik cakap umno je salah.. ahhaha skrg ni kene balik kt ko nuar.. menggelupur lak ko.. ahahaha

    BalasPadam
  3. Bukan Mat Saman la tetapi Mr Mansuh!!!

    BalasPadam
  4. MR. DAYUS @PERASUAH TEGAR
    BINI KAU KENA BALUN KEK NUAR LU TIAM-TIAM MA ,BOLOH PUNYAK NYANTAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping