Khamis, Mac 21, 2013


Hah! Tak sudah lagi rupanya Mantan Ketua Polis Negara ni balun si budak Tian Chuak tu rupanya. Kira marah betul la dia pada Si Tian Chuak tu ye.

Ye la. Hati siapa yang tak panas beb bila sahabat - sahabat sendiri dituduh dan diberi gelaran yang bukan - bukan. Dah la tu, ada yang digelar Anjing dan sebagainya.

Namun, apa yang dijelaskan oleh Tan Sri Musa Hassan ni tepat pada sasarannya. Kalau kita tengok generasi zaman sekarang ni memang kurang semangat 'Patriotisme' mereka.

Tak tau la dimana silapnya. Sama ada ini silap keluarga, masyarakat atau institusi pendidikan tu kita tak boleh nak tunding jari.

Kemungkinan persekitaran yang kita nikmati hari ini menjadikan segelintir anak - anak muda mula hilang semangat 'Patriotisme' dalam jiwa diorang.

Tapi, sejak kebelakangan ni, kita boleh tengok sendiri. Yang semai sifat kebencian terhadap Kerajaan ni bukan orang lain. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak.

Tu sebab ada yang sampai sanggup nak tukar bendera Negara sendiri, pijak gambar pemimpin dan sebagainya. Semua tu amalan yang menjadi kebiasaan diorang jugak.

Diorang yang didik anak - anak muda yang menyokong diorang tu menjadi satu bangsa yang biaDAP serupa macam diorang jugak. Lagi pun kita bukan tak kenal dengan Si Ketua Penipu tu. Sejak dari masa dia belajar dulu memang dia dah Biadap!!!

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping