Khamis, Mac 21, 2013


Inilah masalahnya dengan perangai HODOH Si Ketua Penipu tu kalau korang nak tau. Dia bila tak dapat nak jawab dengan rakyat, amcam - macam benda dia buat.

Setakat dia nak saman orang tu kira perkara biasa beb. Ni sampai tahap dia nak 'beli orang' ni apa cerita? Sampai Kebenaran pun dia nak sogok, apa hal?

Dah tak dapat nak jawab soalan la tu. Dah tak mampu nak ubah perhatian rakyat terhadap skandal - skandal dia yang berbakul - bakul. Tu pasal la dia sanggup buat apa saja.

Kalau selama hari ni, dia dok tuduh orang itu bagi rasuah, orang ini bagi upah dan sebagainya. Sekarang, siapa yang buat semua tu kalau bukan dia jugak!!! Setakat cakap je, baik tak payah Brader!!! Buat mengabihkan masa je!!!
AIDCNews – 21/03/13 – Tan Sri Rahim Thamby Chik, salah seorang anggota trio Datuk T mendedahkan ada cubaan pihak tertentu untuk memujuk Datuk Sharzly Eskay Abdullah, bekas rakan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam rakaman video seks China Doll untuk membuat U-Turn dengan janji wang yang sangat lumayan.
“Hanya tandatangan akuan bersumpah yang sudah siap. Kalau dah sign, berapa saja jumlah pampasan. Tak ada angka…sebut saja berapa jumlah dan namakan akaun dalam atau luar negara,” ujar Rahim dalam sidang akhbar di Ampang hari ini.
Bagaimanapun Rahim menegaskan Eskay dan Datuk T bukan boleh dijual beli dan mengulangi dakwaan bahawa lelaki dalam video berkenaan ialah Anwar Ibrahim.
“Bagi saya, Eskay dan Datuk Shuib Lazim kami tidak peduli semua ini. Kami konsisten untuk memastikan kebenaran tetap jadi kebenaran.
“Saya nak ulang…kamu beritahu pada Anwar bahawa saya dan Datuk T ingin nyatakan beliau (Anwar) adalah orang terlibat dalam video itu. Beliau adalah orang yang bertanggungjawab melakukan maksiat itu.
“Sekarang Anwar dah cakap, You Ulang I Saman You! Sekarang, terpulang beliau nak sama Datuk Eskay, Rahim Thamby Chik ke, kita juga nak kena saman sebab kita nak tunjuk apa yang telah kita kaji pasal forensik dan DNA yang dibuat oleh pakar dalam dan luar negara termasuk dari Amerika dan Korea Selatan supaya dapat bentang kajian secara detail dan diketahui oleh rakyat,” tegasnya.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Duit menang saman ada banyak apa ada hal...lagi pun trio gangbang nie pun duit dah habis sebab bayaran filem dulu tak untung sangat tu..

    BalasPadam
  2. haha...menang saman tang mana tu bro???

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping