Isnin, Mac 11, 2013


Halamak ai!!! Malu betul la bila puak - puak Pakatan Haramjadah ni ada blogger macam Si Tulang Babi ni ek. Dah berapa kilo Babi dia makan?

Sebelum ni, dia suka tinggalkan komen dengan menggunakan slogan 'Makan Babi lagi baik dari sokong UMNO'. Jadi, dah berapa kilo Babi dia makan?

Rasanya, dah lama dah Si Tulang Babi ni tak menyokong UMNO. Jadi, mungkin dah berkilo - kilo la Babi dia makan kot. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah.

Apasal dia marah sangat bila pihak media tanya Pak Lan pasal isu sumpah laknat? Apa kaitan dia dengan Pak Lan tu? Anak ke? Sedara ke? Atau sepupu dia?

Yang dia beria - ia sangat nak maki hamun pihak wartawan ni menda kejadahnya? Bukan ke diorang jugak yang dok memperjuangkan Kebebasan Media?

Sekarang apa dah jadi? Diorang dah ludah ke perjuangan tu? Atau perjuangan tu pun dah jadi mangsa liwat puak - puak Pakatan Haramjadah ni?

Opps! Terlupa pulak. Isu pasal sumpah laknat ni memang tak boleh diulang rupanya. Kalau diulang, memang puak - puak Pakatan tu akan mengamuk. Lagi pun, Si Ketua Penipu tu dah bagi amaran. 'U ulang, I saman U pulak!!!' Hahaha...
Blogger spastik PAS, Rahman Talib a.k.a. Tulang Besi ... menjatuhkan martabat lelaki dengan menyerang wartawan wanita.


Kita agak hairan, atas kapasiti apa beliau berada di sidang media PKR pagi tadi sewaktu bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengumumkan masuk PKR.



Budak spastik ini bukanlah seorang wartawan namun diberi ruang dan peluang oleh PKR untuk tampil muncul bergaduh dengan wartawan.


Apa yang boleh disimpulkan, PKR terpaksa menjemput blogger spastik Tulang Babi ini untuk menimbulkan kekacauan dan huru-hara sewaktu sidang media pagi tadi.

Malulah PKR ... jemput blogger spastik PAS mau bikin onar. Nampak sangat Anwar Ibrahim semakin panik ... - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Kalau dia kata makan babi lebih baik dari sokong UMNO, sudah tentu dia sudah makan babi... sebab dia dah sah tak sokong UMNO... Kepada Media Utusan, Berita Harian tak setaraflah dengan berita Harakah dan Berita Keadilan yang katanya memang paling bermutu.... (kebodohannya)... ha ha.

    BalasPadam
  2. tulang besi ke tulang sotong ni.. eh.. sotong bertulang ke

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping