Isnin, Mac 11, 2013


Hah? Apsal korang nak garu kepala? Pelik? Heran? Terkezut dengan tindakan yang dibuat oleh Bapak Si Saiful tu sebelum ini? Tak yah heran sangat la!!!

Walaupun Bapak Si Saiful ni buat kenyataan kata kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap anak dia adalah konspirasi, tapi dia tak dapat nak hilangkan dari hakikat.

Hakikatnya, Bapak Si Azlan ni pun tak menafikan bahawa Si Ketua Penipu tu dah meilwat anak dia. Tak kira sama ada suka sama suka atau secara paksa.

Liwat tetap jugak liwat. Tak de bezanya sama ada ianya secara paksa atau sebaliknya. Hukumnya tetap sama. Liwat tu Haram brader!!!

Sekarang, Si Ketua Penipu tu ada 1001 alasan untuk mengambil tindakan terhadap Si Saiful. Jika benar pendedahan yang dibuat oleh Bapak Si Saiful tu, ambik tindakan. Saman je dia. Tunggu lagi buat apa? Buat mengabihkan masa je!!!

"Tujuan saya hadir adalah dengan niat murni untuk serahkan borang permohonan saya sebagai ahli PKR. Sebenarnya saya sudah lama suka perjuangan dalam PKR, sejak tahun 1998 lagi.


"Jadi hari ini secara kebetulan dan tepat pada masanya saya sertai PKR," kata beliau kepada sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini hari ini.


Beliau menyerahkan borang keahlian kepada Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dan disaksikan oleh Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad; Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul; bekas Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Lajin Ukin dan Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani.



Azlan juga disarungkan jaket dan topi berlogo PKR oleh Saifuddin sekali gus mengumumkan beliau sebagai ahli PKR.



Mengulas lanjut, Azlan juga berkata telah bersedia menghadapi sebarang risiko dan implikasi yang bakal dihadapinya setelah menyertai PKR.



Azlan juga berkata, dengan menyertai Anwar mempunyai isu tetapi di pihak lain tidak akan mempunyai isu. Saya ada hak nak buat keputusan untuk diri saya, saya sudah fikir dan implikasi yang saya hadapi.



"...penyertaan dalam parti politik PKR, kebetulan dipimpin oleh Anwar, jika sebelah sana mesti tak ada isu," katanya lagi.
Ps: Setakat cakap je, baik tak payah brader!!! Tunjuk la bukti. Ambik la tindakan. Saman la pihak yang terlibat. Kot bercakap ni, sesiapa pun boleh. Suruh budak tadika pun pandai!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. AKU PUN ADA SATU CADANGAN UNTUK SEMUT HITAM. KAU SURUH NAJIB SAMAN DEAPAK DAN BALA KERANA KAITNYA DENGAN KEMATIAN PEREMPUN MONGGOL.
    Setakat cakap je, baik tak payah brader!!! Tunjuk la bukti. Ambik la tindakan. Saman la pihak yang terlibat. Kot bercakap ni, sesiapa pun boleh. Suruh budak tadika pun pandai

    BalasPadam
  2. Setuju sangat dengan Kerengga tu... Memang DS Najib patut saman Bala dan Deepak kerana kaitnya dengan kematian perempuan Monggol.

    Tapi, DS Najib dah angkat sumpah dalam Masjid. Nuar berani ke? Pak Lan ni berani tak?

    Itu pasal SH kata, kalau bercakap, guna Kepala Otak. Jangan pakai Kepala Lutut...

    BalasPadam
  3. BODOH BETOL KERENGGE!.TAIIIKKK!.,

    BalasPadam
  4. banggang punya keranga.. nk backup aljuburi la tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping