Isnin, Mac 04, 2013

Nak kata apa lagi kat pencacai - pencacai Pakatan Pembangkang ni ye? Kalau kita diorang tu bodoh tahap Gaban, diorang marah tak ingat dunia.

Tapi, kalau dah memang amcam tu tahap mentaliti diorang, apa lagi yang kita nak kata? Dah memang pemimpin diorang pun jenis BODOH nak mampus.

Itu pasal la anak - anak buah pun Bengong macam orang tak pergi sekolah. Kot orang tak pergi sekolah pun bijak dari diorang. Ini jenis manusia yang duduk bawah tempurung.

Isu pasal kenapa anggota ATM naik kapal terbang Air Asia pun diorang nak bising. Apa punya bongok la diorang ni. Takkan la benda tu pun diorang tak boleh nak fikir.

Kalau kita fikir dari segi logik dan strategi perang, takkan kita nak musuh tau pergerakan kita? Mesti semua benda kita nak rahsia.

Jadi, secara logik akalnya, anggota ATM tu naik kapal Air Asia untuk menjaga kerahsiaan. Kalau diorang naik Hercules, dah tentu musuh tau. Pun tak masuk akal jugak?

Tahan la Kerajaan Malaysia bagi anggota keselamatan macam ATM ni naik kapal terbang Air Asia. Dapat jugak diorang naik ramai - ramai. 

Dari Si Ketua Penipu tu dapat naik kapal terbang mewah yang disewa beratus - ratus ribu, tak nak pulak diorang pertikai. Yang naik ramai - ramai diorang nak jadikan persoalan? 

Kan nampak sangat bongogoknya diorang tu? Nah!!! Dibawah ni penjelasan mudah mengani isu yang diorang bangkitkan mengenai perkara tersebut. Pun diorang tak mampu nak terima jugak? Kalau dah dasar Bodoh, memang tak boleh nak ajar dah!!!

Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Aku sokong. Atm dah banyak buat operasi. Jgn nak memandai mandai dari mereka kalo takat baru pandai buat operasi demonstrasi jalanan. Strategi mereka lebih advance dan menyeluruh dari segi keberkesanan sesuatu operasi. Gerila komunis pun letak senjata. Takat lanun mcm ni, apalah sangat. Lanun besar dibelakang lanun sulu harus ditangani dengan berhati2 agar objektif dan agenda lanun ini tak tercapai.

    BalasPadam
  2. kalo naik kapalterbang kargo tu..penat le bang...seminggu badan tak sihat....Tentera kenalah rehat cukup dan tidur cukup...sebelum pegi perang...kalo tak sampai-sampai je letih...

    BalasPadam
  3. Harap selepas ini ATM akan gunakan perkhidmatan MAS/ Firefly atau Malindo sahaja...jangan lagi ghuna Air Asia...pemilihan UMNO ni kita pakat2 JANGAN undi Hishammuddin lagi kalau ATM masih guna Air Asia...KITA BOIKOT AIR ASIA...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping