Isnin, Mac 04, 2013


Hebat sambutan yang diberikan oleh rakyat terhadap Si Biawak Guang Eng tu nampak gayanya ye. Siap sepanduk dan bunga manggar lagi katanya.

Dia disambut bagaikan seorang 'Hero' kerana dianggap sebagai musuh utama rakyat nombor wahid. Dah memang itu je taraf Si Biawak ni sebenarnya.

Dalam ramai - ramai pemimpin Pakatan tu, nampak gayanya Si Biawak ni boleh juga dianggap sebagai seorang pengkhianat sebab sengaja mencetuskan kemarahan rakyat.

Tapi, apa boleh buat. Dah memang dasar puak - puak Pakatan Haramjadah tu bersikap biaDAP terhadap rakyat, kita nak buat macam mana.

Diorang bukan peduli sangat pun dengan perasaan hati rakyat. Diorang buat kerja pun bukannya guna Kepala Otak. Semuanya pakai Kepala Lutut.

Tu pasal la Si Biawak tu disambut dengan sedemikian rupa masa dia sampai disatu majlis kat Pulau Pinang baru - baru ni. Akibat sikap biaDAp dia tu la yang buat rakyat marah.

Tapi yang paling kesian sekali ialah puak - puak Parti Angguk Saja tu jugak la. Diorang jugak yang dijadikan 'Kambing Hitam' dalam permainan Politik puak - puak DAPigs ni.

Dah la Presiden parti diorang dihina secara terang - terangan dek Si Ketua Penipu tu. Tak pasal - pasal je diorang kena heret sekali dalam masalah ni.

Puas pulak ahli - ahli PAS dan penyokong - penyokongnya kena bersoal jawab dengan orang lain. Puas jugak diorang kena bersilat diperingkat bawahan.

Yang pemimpin atasa diorang buat apa? Sekadar goyang kaki dan tersenyum riang bila melihat keadaan semakin kucar kacir. Mungkin sebab tu jugak la diorang turut serta dalam bantahan tersebut. Dah letih dah jadi kuda gamaknya!!!
SEBAHAGIAN ahli Perkasa dan penyokong Pas mengadakan demonstrasi semasa majlis perasmian kerja naik taraf Pasar Teluk Bahang oleh Lim Guan Eng, di Pulau Pinang, semalam. - UTUSAN/SAZALI CHE DIN 
BALIK PULAU 3 Mac - Lebih 50 orang ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) dan penyokong Pas berkumpul 'menyambut' ketibaan Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang hadir merasmikan kerja-kerja naik taraf Pasar Teluk Bahang di sini. 
Kumpulan tersebut membawa pelbagai sepanduk mengecam Guan Eng berhubung kenyataan kontroversinya hujung tahun lalu yang meminta Kerajaan Persekutuan membenarkan penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam. 
Sepanduk yang bertulis perkataan seperti Kami Pertahan Majlis Syura, Save Kalimah Allah dan Lim Guan Eng Tidak Akan Selamat dinaikkan semasa ketibaan Setiausaha Agung DAP itu kira-kira pukul 8.30 pagi. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping