Jumaat, Mac 08, 2013


Heran jugak bila kita lihat pendirian PAS mengenai isu yang melanda Lahad Datu sejak akhir - akhir ni. Nampak gayanya, diorang tak menyebelahi PKR atau pun DAPigs.

Kalau PKR, diorang kata, apa yang berlaku di Lahad Datu tu hanya sandiwara UMNO. DAPigs pulak mempertikaikan anggota keselamatan pakai peluru betul.

Tapi, lain pulak dengan PAS. Diorang sendiri dengan rela hati melancarkan jihad memerangi penceroboh - penceroboh yang berada di Lahad Datu tu.

Kenyataan tersebut seolah - olah menunjukkan diorang tak setuju dengan pendirian serta ketetapan yang dibuat oleh PKR dan DAPigs.

Nampak macma diorang tau pulak yang isu tersebut ditimbulkan oleh Si Ketua Penipu tu. Kemungkinan besar, diorang pun tahu penglibatan Si Ketua Penipu dalam konflik tersebut.

Tapi, disebabkan diorang tak nak bocorkan rahsia, terpaksa la diorang cari cara lain untuk menyatakan bantahan terhadapnya. Mungkin ini adalah salah satu caranya.

Tinggal lagi, jika benar PAS tau bahawa ini semua wayang puak - puak Si Ketua Penipu tu, jangan pulak diorang sendiri nak main wayang dengan rakyat. Cuba nak jadi Populist tak de makna jugak!!! Nampak sangat la tak ikhlasnya!!!
KEPALA BATAS - Kenyataan biadab Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua yang menyifatkan insiden pencerobohan di Lahad Datu sebagai sandiwara UMNO turut menimbulkan kemarahan ahli Pas. 
Ekoran itu, seramai enam orang ahli parti tersebut tampil membuat laporan di di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seberang Perai Utara (SPU) di sini hari ini. 
Menurut wakil kumpulan itu, Mohd. Nabi Bax Mohd. Nabi Abdul Sathar, 61, laporan tersebut bertujuan membolehkan polis mengambil tindakan segera kerana kenyataan Tian Chua boleh menimbulkan suasana tegang dalam kalangan penduduk di negara ini. 
Beliau yang juga ahli Pas Gombak dan tinggal di Teluk Air Tawar di sini berkata, kenyataan Ahli Parlimen Batu itu dilihat sebagai cubaan menghasut rakyat supaya takut dengan UMNO seolah-olah parti tersebut yang menimbulkan kekecohan di Lahad Datu. 
Sebagai ahli Pas katanya, beliau sangat kecewa dan malu dengan parti itu yang masih sanggup bekerjasama dengan PKR yang mempunyai pemimpin cetek akal fikiran seperti Tian Chua. - seterusnya...
Ps: Sekarang dah tak boleh cakap banyak. Nanti takut 'U ulang I saman U pulak!!!' Hahaha...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping