Jumaat, Mac 08, 2013


Perkara ni memang tak dapat kita nak nafikan dah beb. Sedangkan didalam Malaysia pun dia dok buat benda yang sama, kat luar pun apatahnya lagi.

Si Ketua Penipu tu memang banyak helah. Dia memang suka dengan taktik 'Pecah dan Perintah' ni. Dan perkara itu la yang dia buat selama hari ini.

Dia pecahkan UMNO supaya dia senang nak panjat tangga untuk duduk sebagai Timbalan Presiden. Habis semua orang ditebasnya. Tun Ghafar, Tengku Razaliegh.

Semua jadi mangsa dia. Hanya semata - mata dia ni GILA KUASA. Tu je hakikatnya. Sekarang dia buat pulak dalam PAS. Dia cetuskan huru hara dalam parti tu.

Habis semua kepimpinan PAS beramuk sesama sendiri. Yang Ulama, dia tolak ke tepi. Yang Pro Anwarinas, dia angkat dan dijulang tinggi supaya senang dia nak kawal.

Pun orang masih tak sedar jugak ke? Dah memang hakikatnya bahawa Si Ketua Penipu tu kuat menipu. Dan dia memang tak kenal mangsa. Jadi, tak heran la kalau dalam kalangan MNLF pun boleh berpecah belah angkara Si Ketua Penipu tu!!!
Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) mengutuk keras keganasan yang dilakukan pengganas Sulu di Lahad Datu dan Semporna di Sabah, kata pengerusinya Muslimin Sema.


Muslimin, yang dilantik sebagai pengerusi badan pembuat keputusan tertinggi pertubuhan itu, Jawatankuasa Pusat MNLF, pada 2008, berkata Nur Misuari hanya seorang anggota biasa jawatankuasa itu dan tidak mempunyai pengaruh dalam MNLF.

MNLF, katanya, menganggap rakyat Sabah dan Malaysia sebagai saudara mereka.

"Kami (MNLF) tidak menyokong apa yang sedang berlaku di Sabah (pencerobohan dan tindakan pengganas). Kami menolaknya. Kejadian di Sabah dicetuskan untuk memecahbelahkan sesama kita.



"Ia juga dilakukan untuk memutuskan ikatan antara Sabah dan selatan Filipina dan antara Malaysia dan Filipina. Mereka ingin memusnahkan ikatan itu (antara rakyat)," katanya dalam temu bual ekslusif dengan Bernama melalui telefon dari Manila.

Diminta mengulas tentang kenyataan Misuari baru-baru ini bahawa MNLF bersedia menghantar pejuang bersenjatanya ke Sabah untuk membantu pengganas Sulu, Muslimin berkata beliau kecewa dengan kenyataan bekas pemimpin MNLF itu. - seterusnya...
Ps: Kalau cakap banyak nanti, takut nanti 'U Ulang, I Saman U Pulak!!!' Hahahaha...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping