Berita Pahang

Khamis, Mac 07, 2013


Halamak ai!!! Ni apa cerita pulak ni? Kenapa pulak Si Mak Lampir tu nak pancung Si Nurul Izzah dan Kak Wan Omega tu? Apa pulak yang dia tak puas hati?

Dia ada hati nak jadi pemimpin tertinggi dalam Parti Kencing Rakyat tu ke? Atau Si Mak Lampir ni masih lagi menyimpan hasrat nak jadi MB Wanita Pertama Malaysia?

Kalau dia tak de niat macam tu, buat apa pulak Setiausaha Politik dia tulis 'surat cinta' kepada Si Hadi Awang? Siap CC pulak kepada Si Karpal tu.

(Klik Untuk Besarkan Imej)
Surat yang ditujukan kepada Hadi Awang daripada Setiausaha Politik Si Mak Lampir ni telah didedahkan melalui laman portal Malaysia Today milik Si Raja Petra.

Memang sejak dari dulu lagi kita dengar bahawa konflik dalaman PKR ni sudah pun menjadi rapuh. Tapi, tak sangka pulak ianya menjadi sebegini teruk.

Sekarang, kemelut yang melanda PKR dalam isu perebutan kuasa dalaman sudah menjadi kudis yang tak mampu disembunyikan lagi. Nanah dah pecah, busuk satu Malaysia.

Desakan agar Si Kak Wan Omega tu letak jawatan sebagai Presiden PKR juga bukan satu perkara baru. Sebelum ni pun, SH dah cerita pasal benda ni.

Bagi kepimpinan PKR diperingkat cabang, kredebiliti Kak Wan Omega memang tak cukup cemerlang untuk melayakkan dia jadi Presiden. Tu pun sebab ikhsan Si Ketua Penipu je.

Begitu jugak la dengan Si Nurul Izzah tu. Dia duduk dalam parti pun sebab Papa dia je. Nak harapkan dia ada kredibiliti sendiri, mimpi je la!!! Buat kerja pun tak reti.

Jadi, tak heran sangat la kalau ada pihak yang buat desakan seumpama ini dikalangan puak - puak PKR tu. Dah memang diorang tak boleh buat kerja, nak buat macam mana.

Inilah sebenarnya sikap para pemimpin dalam Pakatan Pembangkang tu sebenarnya. Belum dapat kuasa, dah berebut sesama sendiri. Diorang ni masing - masing bukan berjuang untuk rakyat. Sebaliknya, diorang ni semua berjuang untuk diri sendiri je!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping