Ahad, Mac 03, 2013


Disebabkan pendedahan media serta risikan antarabangsa, Si Ketua Penipu tu nampak gayanya dah mula 'jem'. Dia dah mula tak tau apa nak dibuat.

Baru tadi, Si Ketua Penipu tu keluarkan satu video untuk menjawab persoalan yang didedahkan oleh perisikan Filipina berikutan insiden di Lahad Datu.

Dalam video tu dia mengakui bahawa dia pernah berjumpa dengan wakil Sultan Sulu yang palsu, Nu Misuari dan menjelaskan agenda dia yang sebenar.

Nah! Walau apa pun penjelasan yang cuba diberikan oleh Si Ketua Penipu tu takkan dapat diterima oleh rakyat. Sebaliknya, ia hanya menimbulkan pelbagai persoalan. Jadi, tak heran la kalau di tetap jugak kena TIBAI!!!
KUALA LUMPUR 3 Mac - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini dicabar untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap agensi berita asing Reuters dan perisikan Filipina yang menuduh beliau sebagai dalang di sebalik pencerobohan tentera Diraja Kesultanan Sulu di Lahad Datu. 
Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Muhammad Zahid Md. Arip berkata, keputusan Anwar yang hanya mahu mengemukakan saman terhadap akhbar Utusan Malaysia dan stesen televisyen TV3 yang memetik laporan Reuters itu sebagai tindakan seorang pengecut. 
"Perkara tersebut didedahkan oleh perisikan di Manila dan dilaporkan oleh Reuters. (Jadi) Saya cabar dia saman Reuters dan perisikan Manila," katanya kepada Utusan Online hari ini. 
Muhammad Zahid turut mencabar Anwar menjawab soalan-soalan berikut: 
- Apakah tujuan sebenar beliau bertemu dengan bekas pemimpin Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF), Nur Misuari? 
- Adakah Anwar ingin memburukkan hubungan di antara Kuala Lumpur dan Manila? 
- Adakah Anwar ingin menjejaskan usaha Malaysia dalam membantu menangani masalah Bangsamoro? 
"Saya pasti pertemuan tersebut bukan pertemuan antara dua orang sahabat tetapi lebih dari itu," katanya.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Tibai jangan tak tibai Makhluk Perosak Anuar Brahim ni. Kerajaan Malaysia selesaikan dulu kes Lahat Datu dan lepas ni kita sama-sama tibai Anuar Brahim. Cari bukti kukuh biar dia terkeduk nak jawap sebelum PRU 13

    BalasPadam
  2. Betol tu, Ketua penceroboh menantu kepada ketua UMNO bahagian Sg. Nyamuk, Penolong Ketua penceroboh pulak berbesan dgn bekas Ketua UMNO Caw. Sg. Nyamuk.... Sultan Sulu pun ada My Kad bebbb... jgn di perbodohkan bro...
    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0222&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_24.htm

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping