Ahad, Mac 03, 2013


Kalau orang kata Si Mahfuz Bean ni bongok, dia marah. Tapi tahap mentaliti dia ni memang menunjukkan keBODOHan dia. Bukan standard budak SRP dah ni.

Tapi, Si Mahfuz Bean ni boleh kalahkan budak tadika. Orang dah terkorban kat Lahad Datu tu, dia dok sibuk nak buat sidang tergempar menda kejadahnya.

Kot kalau nak ambik tindakan pun, cari la cara yang lebih efektif. Ini tidak. Nak jugak dia mengabihkan masa. Memang nampak sangat la keBONGOKan Si Mahfuz Bean ni. Buat malu je ada pemimpin macam dia ni. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Pemimpin PAS hari ini menggesa Putrajaya supaya memanggil sidang khas Parlimen dan mengeluarkan “kertas putih” dan membuat penjelasan berhubung insiden pertempuran pasukan keselamatan Malaysia dan militan Filipina di Lahad Datu.
Ahli Parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar menegaskan, Putrajaya perlu memberi penjelasan berhubung perkara itu kerana ia melibatkan keselamatan orang ramai dan negara, serta menambah selagi kerajaan berdiam diri, khabar angin akan terus tersebar dengan meluas.
“Putrajaya perlu wujudkan sidang khas Parlimen ...  sampai sekarang kita lihat masih lagi tiada tindakan, adakah kerjaan lemah atau nak mempolitikkan isu ini walaupun ada nyawa terkorban,” kata Mahfuz ketika sidang media di Ibu Pejabat PAS di sini.
“Keluarkan kertas putih secepat mungkin, dan perjelaskan kepada ahli Parlimen supaya kami boleh membantu mencari jalan penyelesaian ... selagi kerajaan tidak beri maklumat, banyak spekulasi akan dibuat pelbagai pihak, dan kerajaan tidak boleh marah kalau orang ramai kata ini konspirasi kerana tiada penjelasan” katanya lagi.
Jelas Naib Presiden PAS itu lagi, berdasarkan situasi yang berlaku sekarang ini, ia seolah-olah menunjukkan kelemahan sistem risikan pihak berkuasa.
“Apa yang berlaku seolah-olah perisikan kita lemah dan mereka (militan) ini juga seperti melihat keselamatan negara kita ini dilihat terlalu lemah apabila dengan mudah mereka membolosi sempadan negara,” tegasnya lagi. - seterusnya...
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. hahahaha dia nak praktis kononnya dia jadi Menteri Dalam Negeri. in future kalau fuckatan menang dalam pilihanraya negara Uganda.

    BalasPadam
  2. Ko nak berapa lai kertas putih...kertas A4 ke
    kertas kajang...meh sini aku bagi.

    BalasPadam
  3. Buat maluorang kampon aja Mahfusss ooiii.

    BalasPadam
  4. ha ha ha memang mangkok ayun Mahfus ni.

    BalasPadam
  5. MashaAllah,

    Teruknya...
    Macam ni punya orang boleh jadi Ahli Parlimen? Yang bodo bukan dia tapi pengundi Parlimen Pokok Sena. Agaknya selepas ini letak Cipan pakai serban pun boleh menang di Pokok Sena...

    BalasPadam
  6. Mahfus ni klu jadi pak lawak pun orang naik boring. Cakap kat Mahfus "pergi MAMPUS lah.".

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping