Berita Pahang

Rabu, Mac 20, 2013


Adalah satu tindakan yang BODOH pernah dilakukan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang apabila persoalan mengenai perebutan kerusi sesama mereka dibangkitkan.

Malam semalam SH sempat bertanya kepada beberapa rakan didalam Pakatan Pembangkang mengenai perebutan kerusi diantara PKR, DAPigs dan PAS di Pahang.

Dari pencerahan yang dibuat semalam, mereka tanpa segan silunya mengakui bahawa perebutan yang berlaku itu hanya 'Mainan' mereka semata - mata.

Katanya, isu sedemikian sengaja dibangkitkan agar dapat mengalih perhatian pihak lawan. "Bodoh la kalau diorang percaya," jelas salah seorang dari mereka.

Umpama nak tutup bangkai gajah dengan daun pisang. Bangkai dah busuk, tutup dengan apa pun tak jadi. Hanya itu sahaja jawapan yang mampu kita luahkan. 

Persoalannya sekarang, yang bodohnya siapa? Adakah hanya pihak lawan sahaja yang berjaya mereka bodohkan dengan permainan sedemikian? 

Tidakkah mereka sedar bahawa pengikut - pengikut sendiri pun turut dibodohkan jugak? Sekarang kita dapat lihat wajah sebenar puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Belum pun dapat diorang nak memerintah, dah mula nak menipu rakyat. Adakah itu bukan satu tindakan yang menghina mentaliti rakyat terutama sekali ahli parti sendiri?

Ternyata, isu pasal perebutan kerusi diantara puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih tidak dapat diselesaikan sehingga hari ini. Isu ni merebak ke seluruh Negara.

Disebabkan isu tersebut semakin runcing, maka terpaksa la Si Ketua Penipu tu kata yang senarai nama serta pembahagian kerusi mereka sudah hampir selesai.
KUALA LUMPUR: The seat allocation among Pakatan Rakyat component parties is almost complete, said Opposition Leader Anwar Ibrahim today.
“We will reveal the details soon,” he said, before hastily ending the press conference held at the PAS headquarters here. -FMT
'Hampir Selesai' tak bermaksud ianya dah diselesaikan. Jadi, jawapan 'Hampir Selesai' tu pun masih lagi menjadi tanda tanya buat rakyat. Hampir selesai, bila nak selesainya?

Kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya masih menghadapi masalah nak selesaikan isu pembahagian kerusi. Masing - masing masih berebut kawasan. Kalau ye pun nak 'Bersandiwara', jangan la sampai membodohkan diri sendiri!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping