Jumaat, Mac 22, 2013

Tersengeh macam kerang busuk... Solidariti Kepala Tengkorak Dia!!!
Haduhai!!! Kesiannya la anak bangsa kita ni ye. Dah la belajar pun tak habis lagi, nak tunjuk gengster pulak kat tempat orang.

Kalau belajar tu sokmo dapat '4 flat' tahan jugak la. Ini tidak. Setakat dapat markah pun cukup makan je, menda kejadahnya.

Pun masih ada hati nk ajak orang berdebat? Dah tak de kerja lain ke yang diorang nak buat? Dah tak de idea lain dah dalam kepala otak diorang tu?

Nampak sangat la puak - puak Mahasewel ni dah termakan doktrin Pakatan Haprak tu. Diorang dok sibuk nak bercakap sana sini. Apa faedahnya?

Kalau kena gaya, macam la diorang tu pandai sangat. Macam la diorang tu je yang bijak tahap GILA BABI dalam Malaysia ni. 

Tapi, setakat tau bercakap, hebat menda kesangat. Suruh budak sekolah tadika pun diorang pandai bercakap. Malah lebih hebat dari puak - puak Mahasewel tu.

Orang sekarang ni bukan nak tengok pemimpin berdebat. Orang sekarang nak tengok pemimpin buat kerja. Jaga kebajikan rakyat. Itu yang orang nak.

Kalau setakat dapat pemimpin yang pandai bercakap tapi tak pandai buat kerja, apa gunanya? Memang tak mendatangkan manfaat pun. Bercakap bukannya boleh selesaikan masalah. Takkan itu pun diorang tak tau kot!!!
Tiga mahasewel ditahan polis hari ini kerana bertindak liar cuba memasuki Angkasapuri bagi bertemu dengan pengurusan RTM untuk menuntut ruang berdebat dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. Sah sewel budak-budak ni.

Mahasewel yang ditahan antaranya pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) Mohd Safwan Anang di hadapan pintu masuk ke Kementerian Penerangan - yang menempatkan pejabat pengarah RTM.

Dua lagi yang ditahan adalah Pengerusi Persatuan Bahasa Melayu Univrsiti Malaya (PBMUM) Abdul Muqit Muhammad dan mahasewel Muhammad Akram Ahmar.

Mak bapak suh g belajar bukan buat kerja bodoh ni bro... buang karen betul! menghabiskan duit mak bapak je... 

Menurut sumber Mahasewel berkumpul di Angkasapuri kerana Pengarah Bahagian Khidmat Pengurusan Jabatan Penyiaran Malaysia Mohd Nadzir, engan melayan kerenah mereka... Betul-betul muka tak malu diaorang ni, terhegeh-hegeh buat kecoh di tempat orang! apa kelassss.... 

Bila dah kena tangkap nak salahkan polis pula... itu lah perangai puak pembangkang... Tolonglah matang sikit bro...

Malu lah.... satu Malaysia tengok perangai sewel korang ni... buat gelak kat orang je, tak habis-habis kerja bodo! Nama je belajar tinggi tapi otak singkat! hampehhhhhh....
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. kesian admin ni..meroyan sorang2..phui !

    BalasPadam
  2. Kesian budak hingusan ni diperdaya puak pr.. bagus admin tunjukkan sikap pembangkang dr longkang ni.. budak u yg bangang ni pun pcaya je

    BalasPadam
  3. Salam...... tak habis2 budak2 sewel ni diperalatkan oleh ALJUBURI kunyit hiduppppppp...... kalau ia pun nk ambil perhatian supaya dipilih oleh ALJUBURI kunyit hidup utk menjadi teman TOUCH & GO supaya DIBONTOTI...... tak payahlah sampai pasang khemah dpan rtm..... pegi aje daftar nama dgn wan ajijah...... puuiiiiiiiii..........

    BalasPadam
  4. Nk tnjuk hero! Nk brlagak pndai tapi bodoh! Apa nk jadi dgn ank bangsa kita, tgk bngsa lain dpt peluang bljar smpai ke U, balik genggam ijazah! Siapa lagi cerdik??? Kerana trpedaya dgn hasutan puak2 yg "rakus" begini lah jadinya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blaja2 gak. Isu negara kena ambik tahu jugak.

      Padam
  5. Rendahnya mentaliti admin. Kesian. Asyik guna perkataan ntah apa2.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping