Jumaat, Mac 22, 2013

“Arwah suami tidak pernah merahsiakan segala urusan kerja sebaliknya sentiasa memaklumkan kepada saya apabila dia diberikan tugas oleh pihak atasan,” kata Rosiah Dahlan, 50, isteri Allahyarham Asisten Komisioner Ibrahim Lebar yang maut dalam pertempuran dengan pengganas di Lahad Datu, Sabah.

Katanya, arwah tidak pernah bercakap bohong berhubung bidang tugas yang dilakukan setiap masa sebaik menerima arahan pihak pengurusan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Menurutnya, tuduhan arwah menipunya dengan alasan dipilih menyertai kursus dan bukannya urusan tugas di Lahad Datu tidak benar sama sekali.

“Sebelum meninggalkan keluarga arwah sudah memaklumkan yang dia akan ke Lahad Datu selepas menerima maklumat ada ancaman musuh yang menceroboh negara.

“Saya sedih apabila ada pihak yang memutar belitkan isu dengan menuduh arwah menipu saya dengan alasan akan menyertai kursus,” katanya kepada media selepas menerima cek sumbangan kerajaan negeri di rumah keluarga mentuanya di Kampung Jabi, dekat sini, semalam.

Rosiah kesal dengan dakwaan pihak terbabit mereka cerita kononnya dia tidak tahu pemergian arwah ke Lahad Datu sebaliknya dipilih menyertai kursus sebagaimana tersebar melalui laman sosial Facebook.

Menurutnya, walaupun sedih kehilangan suami yang terkorban di tangan pengganas, tetapi dia bangga kerana arwah antara wira yang mempertahankan kedaulatan negara serta memuji usaha kerajaan yang sentiasa prihatin terhadap nasib menimpa balu anggota keselamatan yang terkorban.


Ps: Kot ye pun Si Ostazah Pening tu'Ghairah' sangat nak tabur fitnah, jangan la sampai kantoi macam ni. Sekarang sapa yang malu?

Oh ye! Terlupa pulak kita ye. Si Ostazah Pening ni mana tau apa makna malu tu. Dia kemaluan pun tak de. Tu pasal la dia suka tabur cerita fitnah dan buat dakwaan yang bukan - bukan!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. Ostazah fening ni memang tak tahu malu dan tidak malu menunjukkan kemaluannya!!!!

    BalasPadam
  2. Apalagi kasi bongkar apa yg dia buat kt london tu..biar dia rasa..celaka punya betina ni..puuiii...

    -hatipanas-

    BalasPadam
  3. Itu fasal ente ditinggalkan fasal selalu menipu....kah,kah,kah

    BalasPadam
  4. Kemaluan dia yg ditunjukkan kat org ramai itu seolah2 sudah tidak ada harga lagi buat kau. Diamlah kau ostazah Babi....jgn kau ucapkan bau kebacinan kemaluan kau itu dihalayak org ramai, meraka pun tak sanggup lagi nak menghidu kebacinan yg keluar dari kemaluan mulut itu. Lebih kau cuci kemaluan mulut mu itu dgn zikir dan berselawat sambil mencari keredaan Allah.

    BalasPadam
  5. Kemaluan dia yg ditunjukkan kat org ramai itu seolah2 sudah tidak ada harga lagi buat kau. Diamlah kau ostazah Babi....jgn kau ucapkan bau kebacinan kemaluan kau itu dihalayak org ramai, meraka pun tak sanggup lagi nak menghidu kebacinan yg keluar dari kemaluan mulut itu. Lebih kau cuci kemaluan mulut mu itu dgn zikir dan berselawat sambil mencari keredaan Allah.

    BalasPadam
  6. Mana dia orang yg kata nak dedahkan kes RM50,000 ostazah mee segera ni? Tolong dedahkan cepat. Kasi tutup dia punya mulut atas & bawah.


    http://mycybertrooper.net.ms

    BalasPadam
  7. Sesungguhnya diakhr zaman akn ada golgn berlagak alim sdgkn dia jauh tersesat.. Lbh mnghalakn diri pd sifat2 munafiq

    BalasPadam
  8. Oztazah barang terpakai ni mana tau malu,tunggu nak kitar semula saja tu...hu..hu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping