Sabtu, Mac 16, 2013


SH berani cakap yang Si Ketua Penipu tu pasti akan menafikan pendedahan yang dibuat dibawah ni. Alasan dia sebab perut Si Ketua Penipu tu tak buncit.

Tengok gambar kat atas tu cukup la. Siap ada 'Six Pack' tu beb. Mana perut buncit dia? Kalau korang tak percaya, korang tunggu. Nanti dah tentu Si Ketua Penipu tu akan buat sidang media sambil menayangkan perut dia yang tak buncit tu!!! 
Gempar satu lagi pendedahan “Aksi si Raja Goyang” Anwar Ibrahim bersama “anak ikan jantannya” sudah tersebar..
2
Anak ikan mula mengatal..
4
Anuwar mula tergoyang
6
Anuwar mula beromen.. nak muntah woi!!!
Ps: Tak sanggup SH nak siarkan semua gambar dia. Loya pulak rasanya. Tapi ingat!!! Jangan ulang ye. Nanti takut 'U ulang, I saman U pulak!!!' - hehehe...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. SH ini mesti video lepas dia gi gym.. six pax tu kalau rajin gi gym mesti leh ada.. ha ha ha ha kalau boroi cam dulu tak cunlah..tapi muka dia sebijik cam anuwar ibrahim!!!

    BalasPadam
  2. tanya sama pokok apa sebab goyang,
    nanti jawap pokok, angin yang goncang,
    kita tukar sikit,
    tanya sama bang non, apa sebab goyang
    nanti jawap bang non, aku dah goncang,

    tak salah kan kalo nak nyanyi macam abang non nyanyi..

    BalasPadam
  3. Puak2 pencacai akan cakap ini semua konspirasi.. agaknya kalau dah kena toron baru sedar kot. Hilang selera nak makan pagi ni.. ingat! U ulang, i saman.

    BalasPadam
  4. Wahai rakyat Malaysia yg WARAS fikir lah dgn akal yg waras. TANYA SAMA POKOK KENAPA KAU GOYANG. NANTI JAWAP POKOK.......
    Kalau x ada angin macamana pokok boleh goyang. Tapikan masalahnya dah bergoncang.

    Mari ramai pakat adek kakok jgn bagi muko pada golongan perosak . Pakat undi DACING pada PRU 13 nanti


    CIKGU PENCEN
    MALIM NAWAR

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping