Jumaat, Mac 15, 2013


Kalau sebelum ini, SH pernah siarkan status Si Ostazah Pening yang jelas memperlihatkan tahap kebodohan dirinya sendiri. Kali ni, kita tengok pulak apa dia nak kata:

Sama macam yang sebelum ini. Status tersebut merupakan parodi atau sindiran kepada Si Ostazah Pening tu secara terang - terangan. Kalau dia tak faham maksu 'Parodi' payah la.


Nah! Korang sendiri boleh fikir. Kemungkinan seperti ini tidak mustahil berlaku. Kenyataan seperti diatas tu sudah menjadi satu kebiasaan kepada puak - puak Pakatan tu.

Kalau tak percaya, tunggu je la. Tak lama lagi, diorang pasti akan menjadikan isu kematian Si Bala SD tu sebagai satu bahan modal untuk berpolitik.

Perkara tu bukannya perkara baru. Ianya sudah menjadi sebati dengan puak - puak Pakatan Haram jadah tu selama hari ini.

Maka, dengan adanya parodi itu membuktikan taraf pemikiran puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Memang cukup mudah nak baca cara diorang berfikir.

Dan sebab itulah parodi seumpama ini boleh dibuat. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni kerja lain tak de. Diorang memang suka salahkan orang lain dalam apa jua masalah yang timbul. Tu pasal la diorang suka meroyan tak tentu arah!!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. agak2 kalau si Janda Gila ni kena dakwa atas tuduhan menghasut atau memfitnah berapa banyak TIN MILO nak kena TADAH untuk buat duit jaminan?Can i fuck you tonight?u pun dah lama x dapat air..

    BalasPadam
  2. ostajah GILA.

    BalasPadam
  3. salam perjuangan..mohon tuan/puan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.saya telah pautkan blog tuan/puan.t.kasih

    BalasPadam
  4. teori saje? xnk wat solat hajat cam wat tok altantuya ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping