Isnin, Mac 11, 2013


Hmm... Hanya itu sahaja penjelasan yang SH dapat buat apabila isu ini dibangkitkan oleh Otai MPP Online semalam. Nampak sangat Si Nurul Izzah ni ada sebab lain.

Kemungkinan dia menjadikan isu penghinaan terhadap anggota keselamatan ni sebagai satu helah untuk melarikan diri dari menjawab isu surat 'cinta' sebelum ini.

Mungkin sebab dia sendiri tak mampu nak jawab kenapa surat tersebut ditulis dan diutuskan kepada Si hadi Awang, maka terpaksa la dia cari cara lain.

Lagi pun, kita bukan tak kenal dengan Si Nurul Izzah ni. Dia ni naik pun atas kapasiti Papa dia je. Bukan atas sebab kredibilit atau kebolehan diri dia sendiri.

Jadi, tak heran la kalau dia tak de akal nak jawab isu pasal surat tu melainkan idea tersebut diberikan sendiri oleh Papa dia terlebih dahulu. Tambahan pulak, Si Nurul Izzah ni setakat pandai bercakap je. Yang lain dia bukannya reti!!!
MPPOnline - Naib Presiden Keadilan yang juga merupakan anak perempuan kepada Anwar Ibrahim dikecam hebat kerana disifatkan menghina serta mempertikaikan tugas Pasukan Gerakan Am (PGA) serta Special Branch (SB) didalam satu ceramah beliau.

Tindakan Nurul tersebut dianggap oleh kebanyakan anggota Polis sebagai menghina dan tidak memahami tugas sebenar pasukan keselamatan didalam menjaga keamanan negara.

Didalam ceramah berkenaan, Nurul menggesa agar Pasukan Gerakan Am perlu dimansuhkan serta diserap masuk ke dalam pasukan Polis bagi menjaga rakyat. Nurul juga menggesa Special Branch (SB) dimansuhkan serta semua anggotanya dijadikan pegawai penyiasat.

Persoalannya sekarang, adakah anak perempuan Anwar itu faham apa tugas PGA dan juga tugas SB? Mengapa Nurul Izzah mahu menghapus serta memansuhkan PGA dan SB yang telah terbukti berjasa didalam menjaga keamanan serta keselamatan negara selama ini?

Apa motif Nurul Izzah apabila beliau membuat kenyataan yang mampu dianggap sebagai memperjudikan keselamatan negara ini? Adakah ini agenda sulit yang sengaja dirancang bagi menimbulkan huru-hara didalam negara?

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping