Khamis, Mac 14, 2013


Alahai!!! Kesian sungguh kita tengok Anak Si Sos Tiram III ni ye. Dia ni setakat sama taraf je dengan Si Ostazah Pening tu rupanya. Tak lebih dari itu.

Diorang bukak laman twitter bukannya ada tujuan lain. Tapi sebaliknya, diorang ni bukak laman twitter untuk memburuk - burukkan Kerajaan Malaysia. Itu je tujuannya.

Nampak sangat la yang diorang ni dari jenis manusia yang tak reti nak hormat pada orang lain. Tapi, diorang dok meroyan suruh orang hormat pada diorang. Memang dasar manusia tak sedar diri. Sendiri cari penyakit nak salahkan orang. Macam sial!!!

Boleh tak sesiapa bagi pinjam baldi kejap…

Anak perempuan Jamalul Kiram III baru sahaja membuka akaun Twitter (@jacelkiram), nama yang digunakan…Princess Jacel Kiram!

Abah kau princess!

Bapak dia sah-sah la bukan Sultan Sulu tetapi Ketua Pengganas…dia ni dari hari pertama duk mengaku diri dia Puteri. Betul-betul hidup dalam dunai fantasi.
Sampai bukak akaun Twitter pun nak letak Princess.

Dia tahu tak kalau tak silap ada 9 orang yang mengaku diri diaorang Sultan Sulu.
Kerajaan Filipina pun dah tak iktiraf sesiapa sultan.

Ni minah mangkuk ayun mana kat Manila ni tetiba duk promote diri sebagai Puteri ni?

Sesiapa yang ada akaun Twitter….connect la ke @jacelkiram dan bagi dia sedar…bahawa dia adalah anak kepada seorang tua gila duit dan kuasa yang juga seorang pembunuh!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. yang orang kita dok pi layan dia tu buat apa...orang yang buka akaun twitter tu memang nak publisiti. bila di layan masuklah perangkap dia..

    BalasPadam
  2. gambar twitter tu kecik bebenor... kalo upload gambo tu biar la saiz besorrr... kasi jelasss... kalo x baik xpayah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping