Sabtu, Mac 23, 2013


Nah!!! Buat malu muka Si Ketua Penipu tu je. Baru nak Si Rafizi tu nak tunjuk 'Hero' dah kantoi secara besar - besaran depan orang ramai. 

Tak malu ke Si Ketua Penipu tu ada anak buah macam Si Rafizi ni? Nak menipu pun tak pandai. Mudah sangat dia kena kantoi dengan orang macam ni.

Sebelum ni, demi menjaga lobang bontot Si Ketua Penipu tu, Si Rafizi Jambu ni panggil sidang media dan memburuk - burukkan kredibiliti Papagomo.

Kata dia, rakyat tak perlu ambik pusing sangat dengan apa yang didedahkan oleh Papagomo kerana mempunyai rekod meragukan dalam statusnya sebagai Pengundi Hantu.

Sekarang, dengan pendedahan yang dibuat oleh MyMassa, apa lagi yang Si Rafizi Jambu tu nak kata? Takkan dia nak suruh rakyat jangan percaya kepada dia pulak. Dia tuduh orang lain pengundi hantu, walhal dia la Bapak Hantu sebenarnya!!!
Dengan menggunakan kaedah nama pengundi yang sama, Rafizi dah tuduh Wan Azri sebagai pengundi hantu walaupun tarikh lahir berbeza.


Jika dengan menggunakan kaedah nama pengundi yang sama sebagai cara nak kesan pengundi hantu, adakah dengan cara ini, Rafizi juga pengundi hantu? Mana satu Rafizi yang bukan hantu?





MyMassa harap Rafizi Ramli boleh buat kenyataan akhbar untuk menafikan bahawa dia bukan pengundi hantu. Tak perlu tunggu SPR untuk buat kenyataan.

Itulah caranya pembangkang bermain dengan perang persepsi untuk menipu dan mempengaruhi penyokong mereka. Dengan satu dua yang dinamakan 'bukti', pembangkang akan terus menyerang Kerajaan tanpa selidik terlebih dahulu. - seterusnya: Pak Berahim Gugup Jawap Soalan??? Klik sini...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. kah kah kah...rafizi kantoi menipu lagi. boleh tak kita jangan gelar dia jambu...sebab loya aku dengar dia jambu. dia ni sotong sebenarnya...huhu. perangai sotong otak lembu. kita dah tahu ic dia....jom kita kacau dia....biar dia tak dapat tido malam....kikikikiki

    BalasPadam
  2. rafizi lembu yg sebenarnya ialah yg dari kg gong limau tu...kita dah tahu ic dia...jom kacau. dia ni guna samseng pkr kacau orang..sekarang kita kacau dia. kikikik

    BalasPadam
  3. Tak ku sangka bebal betul si penjaga buntut aljubooori. Semua tohmahannya semuanya x betul kantoi. Dia ingat semua orang tongong macam dia. Letih cikgu ajar x fahaam 2.

    CIKGU PENCEN
    MALIM NAWAR

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping