Berita Pahang

Khamis, April 11, 2013


BESUT : Sebuah lagi video lucah yang merakamkan aksi seorang lelaki mirip pemimpin kanan PAS, Mustapha Ali dilaporkan telah diedarkan dalam bentuk CD di Besut baru-baru ini.

Klip video yang berdurasi 11 minit 25 saat itu dikatakan telah disebarkan dua orang lelaki yang dipercayai merupakan ahli kepada parti pembangkang.

Pendapat awam menyatakan kebarangkalian penyebaran video seks tersebut adalah untuk memulihkan imej Anwar, rentetan sebelum ini, Anwar Ibrahim sering dilihat sebagai seorang pemimpin yang wajar ditolak kerana mempunyai masalah moral.

Dengan penyebaran video melibatkan pimpinan Parti Islam Semalaysia, mereka percaya penolakan terhadap Anwar tidak lagi dapat disuarakan sekaligus bisa meletakkan tuduhan sebaran video terbabit telah dilakukan oleh UMNO.

Sememangnya, isu perebutan kerusi oleh PAS dan PKR masih lagi menjadi satu masalah dalaman bagi pakatan pembangkang. 

Terdapat sumber menyatakan, pembatalan PAS untuk mengumumkan calon mereka pada malam ini adalah berkisar tentang ugutan yang dibuat untuk menyebarkan klip video tersebut.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping